Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovenské telekomunikácie

Predmet: neobslúženie zákazníka

Text sťažnosti:
Dňa 29. 10. som sa vybral do Infotelu ST na Kolárskej ulici v Bratislave s úmyslom kúpiť si volacie karty a dať si zaviesť nový internetový modul. Telefonicky som si na linke ST overil otváracie hodiny Infotelu, ktorý mal byť otvorený do 18:00. Na Kolársku som dorazil 17:47. Prekvapil ma hlúčik asi štyroch osôb, ktoré čakali pred dverami \"Zákazníckeho centra\". Dvere znútra strážil príslušník SBS, ktorý ľudí po jednom až dvoch púšťal dovnútra. Po takmer desiatich minútach čakania (17:56) však strážnik zrazu vyšiel a zvyšok hlúčika (štyri osoby) informoval, že nás už nevybavia.

Oznámil som mu, že len potrebujem kúpiť volacie karty, načo povedal, že to som mal ísť rovno dnu. Informácia o tom, že tí, ktorí kupujú volacie karty môžu ísť rovno dnu však nebola nikde ani vyvesená, ani ma o nej predtým neinformoval.

Ostatných zákazníkov, ktorí podľa vlastných slov čakali takmer od 17:30 sa však snažil poslať preč (správal sa slušne a korektne, zdôrazňujem preto, že moja sťažnosť vôbec nesmeruje na neho ako osobu).

Považujem celú situáciu za prejav dedičstva komunistickej neúcty k zákazníkovi. Keďže má Infotel otvorené do 18:00, mal dve možnosti korektného správania:
1. Vybaviť všetkých zákazníkov, ktorí dorazia na miesto pred daným časom,
2. Informovať zákazníkov, ktorí prídu po určitom čase hneď pri príchode, aby sa nestavali do rady, lebo nebudú vybavení pred koncom pracovnej doby.

Skutočnosť, že sa tak nestalo, považujem za prejav arogancie dominantného operátora, ktorému je jedno, že som si nestihol zriadiť zvýhodnený internetový modul, keďže vie, že aj tak nemám na výber a nemôžem sa ísť jednoducho prehlásiť inde. Ako zákazník, ktorý pravidelne \"preinternetuje\" čiastky okolo 2000 SK mesačne využijem najbližšiu príležitosť, aby som rozšíril rady bonitných klientov opúšťajúcich ST.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 555 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovenské telekomunikácie: 11
21.08.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - pomalé spojenie
17.11.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - inkaso
25.09.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - mincové telefónne automaty
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - predkládka telefónu
18.07.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - telefónna karta
15.06.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - objednávka služieb
16.06.2000 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - reklamná kampaň
20.09.2001 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - zdraženie cien
23.10.2001 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - služby
29.09.2002 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - odpojenie
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie Odpoveď neobdržaná - ISDN zariadenie
30.01.2003 Sťažnosť na Slovenské telekomunikácie - reklamácia

Počet pochvál na: Slovenské telekomunikácie: 0

Počet podnetov pre: Slovenské telekomunikácie: 2
08.01.2002 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - telefónne karty
02.02.2003 Podnet pre Slovenské telekomunikácie - poplatky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Gabika napísal(a) dňa 19.11.2006 o 12:07:16:
ST je najhorsia firma aku poznam.


ee napísal(a) dňa 29.11.2002 o 10:43:45:
Sa cudujem, ze ste este neopustili ST ???


Reklama