Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: NIVEA - Beiersdorf Slovakia s.r.o.,

Predmet: vernostný program

Text sťažnosti:
Ako členka klubu Nivea som za zapojila do Vernostného programu pre rok 2001/2002, kde som za nazbierané ean-kódy (čiarové kódy na výrobkoch Nivea) mala dostať darček, ktorý som si sama vybrala. Kupovala som teda výrobky so značkou Nivea častejšie ako zvyčajne pre dostatočný počet bodov a samozrejme som si vybrala mne vyhovujúci darček. Nazbierané kódy som v apríli 2002 poslala na adresu Nivei a tešila som sa na vytúžený darček.

Čakala som viac ako 3 mesiace,no odpoveď neprichádzala (pritom som mala dostať darček najneskôr do 3 mesiacov). Keď už som nedúfala v žiadnu odpoveď, prišiel list, v ktorom bolo napísané, že vzhľadom pre veľký záujem o vernostný program sa im minuli všetky ponúkané darčeky a už mi nemôžu poslať ten, ktorý som si vybrala. Ponúkli mi vrátenie ean-kódov alebo iný, už nimi určený darček z nového vernostného programu 2002/2003.

Samozrejme som s tým nebola spokojná, veď darček mi veľmi nevyhovoval, ale uspokojila som sa a telefonátom som potvrdila, že nový darček mi môžu poslať. Myslela som si, že uvedený darček mi obratom zašlú, veď som už na neho čakala vyše 4 mesiace, opäť som sa mýlila a od 20. augusta 2002 čakám na odpoveď. Asi pred 2 týždňami mi prišiel list, v ktorom je uvedené, že pre vernostný program 2002/2003 budú od 15. novembra 2002 účtovať poštovné vo výške 70,- Sk a to ma dosť zarazilo.

Sťažujem sa preto na firmu Nivea a pýtam sa prečo by som mala platiť poštovné za darček, ktorý mi mal byť zaslaný ešte v minulom vernostnom programe a to ešte za darček, ktorý som si sama nemohla vybrať a tiež si myslím, že darček mi mal byť poslaný oveľa skôr!

Odpoveď na sťažnosť:
Členom NIVEA klubu sa stávajú predovšetkým spotrebitelia, ktorým je blízka značka NIVEA a jej výrobky radi používajú. Vernostný program NIVEA klubu vznikol ako poďakovanie členom NIVEA klubu resp. spotrebiteľom NIVEA výrobkov za ich lojalitu. Hlavným princípom je zjednodušene možnosť "výmeny" určitého počtu EAN kódov z výrobkov NIVEA za niektorú vernostnú odmenu. Tento program je absolútne dobrovoľný a prebieha kontinuálne. Nebol nikdy myslený ako "nátlak" na vyššiu spotrebu než je u spotrebiteľa obvyklé, ale skôr ako možnosť získať niečo naviac za výrobky, ktoré, predpokladáme, člen NIVEA klubu aj tak používa.

O tento program je na Slovensku väčší záujem, než sme predpokladali a zapája sa doňho prevažná väčšina členov NIVEA klubu. Preto došlo cca v polovici roku 2002 k tomu, že boli zásoby pôvodných výhier predčasne vyčerpané a museli byť nahradené výhrami novými. Všetkým, ktorých objednávka pôvodných výhier nemohla byť z dôvodu vyčerpaných zásob vyriadená, bol zaslaný list s ospravedlnením a zvýhodnenou ponukou náhradnej výhry (tzn. možnosť získať hodnotnejšiu výhru, než na akú by podľa počtu zaslaných EAN kódov mal nárok - chceli sme tak aspoň čiastočne kompenzovať zmenu výhry, napriek tomu, že nám túto zmenu pravidlá programu umožňujú). V prípade, že by členovi toto riešenie nevyhovovalo, mal samozrejme možnosť so svojimi EAN kódmi naložiť v rámci Vernostného programu podľa vlastného uváženia.

Vzhľadom k obrovskému záujmu o Vernostný program a k neustálemu nárastu cien poštovného sme boli bohužiaľ nútení od 15.11. 2002 využiť vyhradenú možnosť zmeny pravidiel Vernostného programu a prijať opatrenie v podobe zasielania výhier na dobierku. Bohužiaľ už nemôžeme naďalej v plnej výške hradiť zasielanie výhier, ale snažili sme sa i v tejto zložitej situácii vyjsť v ústrety všetkým členom NIVEA klubu, a tak hodnota dobierky (70,- Sk pre všetky druhy zásielok vrátane hromadných) hradí iba čiastočne náklady na poštovné, balné atp.

Je pre nás pochopiteľne samozrejmosťou, že všetky objednávky, ktoré boli odoslané pred vyššie uvedeným dátumom 15.11. 2002, budú rozoslané bezplatne, čo sa týka i pani Jarošíkovej.

Ďalej sme ohľadom kritiky pani Jarošíkovej zistili nasledovné:

Evidované objednávky:
27.5.2002 - objednávka starej výhry, ponúknutá výmena za novú výhru, kódy boli na základe žiadosti pani Jarošíkovej odoslané späť pod podacím číslom 3419408.

17.6.2002 - objednávka starej výhry, ponúknutá výmena za novú, pani Jarošíková súhlasila s výmenou, výhra 12.8.2002 prepísaná v PC, tu došlo k poľutovaniahodnému oneskoreniu, ktoré vzniklo chybou softwaru pri hromadnom spracovaní zásielok.

2.9.2002 - objednávka novej výhry, vyriadená v rámci poslednej rozosielky, do ktorej bola pridaná i vyššie uvedená oneskorená výhra. V súčasnej dobe by už pani Jarošíková mala mať všetko dodané.

Sme si vedomí, že by k podobným omylom nemalo dochádzať a snažíme sa ich eliminovať. V podobných prípadoch je členkám NIVEA klubu k dispozícii Modrá infolinka NIVEA, kde operátorky ochotne zistia stav objednávok a zásielok a členky informujú.
Cieľom NIVEA klubu bolo vždy ponúknuť spotrebiteľom niečo naviac, vyjsť v ústrety ich prianiam a potrebám. Situácia, ktorá vznikla v prípade pani Jarošíkovej nás veľmi mrzí a budeme sa snažiť, aby k podobným situáciám nedochádzalo. Z pravidelnej komunikácie s členkami NIVEA klubu však vieme, že prevažná väčšina z nich je s fungovaním NIVEA klubu veľmi spokojná a oceňujú jeho existenciu a všetky výhody, ktoré im NIVEA klub prináša.


S pozdravom

Beiersdorf Slovakia s.r.o.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (921)50,66%
Nie (897)49,34%
Celkový počet hlasov: 1818

Koeficient inštitúcie/firmy: 22 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: NIVEA - Beiersdorf Slovakia s.r.o.,: 0

Počet pochvál na: NIVEA - Beiersdorf Slovakia s.r.o.,: 0

Počet podnetov pre: NIVEA - Beiersdorf Slovakia s.r.o.,: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


janka napísal(a) dňa 08.06.2016 o 19:07:51:
som členka nivea clubu už asi 10 rokov aj viac .ale na vašu stranku sa mi nedá vôbec prihlásiť.napíše mi že je neplatné členské číslo.ale číslo je určite OK píšem ho z členskej karty.viete niekto poradiť


Neubauerova Zuzana napísal(a) dňa 21.04.2016 o 10:09:16:
Som dlhoročnou uživateľkou značky NIVEA.V poslednom období nie som spokojná s obalom Nivea mlieka,zdá sa mi príliš robustný-hrubý.V čase,keď je problém s odpadom si myslím,že taká značka ako je NIVEA,mala by sa nad tým zamyslieť a zbytočne neznečisťovať životné prostredie takým mohutným odpadom.


Viera Mikušová napísal(a) dňa 30.06.2014 o 12:34:28:
Rada s Vami spolupracujem a veľmi pekne ďakujem za prianie k mojim narodeninám (65). Potešili ste ma. Je milé, že sa aj takto kontaktujete. Želám, aby sa Vám darilo na všetkých frontoch. Vďaka. vm


kamila napísal(a) dňa 10.04.2007 o 19:41:44:
aj ja som sa chcela stať členkou, písala som im e-mail a tu je spôsob, ktorý mi odpísali. tie operátorky sú naozaj zlaté. a je to aj jednoduché:
V prípade záujmu stať sa členkou Nivea klubu, je potrebné kontaktovať Modrú linku Nivea 041/700 17 80, v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 18:00 hod. Naše operátorky Vás zaevidujú a podajú bližšie informácie o pravidlách členstva v Nivea klube. Bude Vám zaslaný vstupný dotazník, ktorý je potrebné vyplniť a nalepiť naň 4 EAN kódy z výrobkov Nivea. Na základe tohto vyplneného vstupného dotazníka Vám budú vystavené náležitosti členstva: členská kartička, Vernostný program, časopis Modrobiely svet a šeková knižka. Členstvo Nivea klubu je bezplatné.


lusia napísal(a) dňa 27.01.2007 o 20:06:30:
uz dlho sa snazim zistit ako sa da dostat do nivea klubu,pomozete my?

dakujem


janta napísal(a) dňa 30.07.2006 o 16:49:22:
Chcela by som sa stať členkou Nivea klubu. Viete mi poradiť ako? Ďakujem.


zzuuzzuu napísal(a) dňa 12.07.2006 o 13:29:06:
Chcela by som vedieť ako sa mam prihlásiť do Nivea clubu.
Prosím pomôžte mi.


Sona napísal(a) dňa 14.10.2004 o 16:34:19:
Ja ako protinázor pripíjam môj. Som členkou Nivea clubu už cca 3 roky. Zatiaľ som nemala problémy, aj keď sa mi už stalo, že som poslala svoju objednávku na vytúženú odmenu a moje Ean sa mi vrátili späť a zredukované, pretože údajne som povinná si porovnať svoje body s aktuálnym stavom. A teraz mám problém, že sa ani na internete neviem dostať k týmto informáciám a veľmi by ma zaujímalo, skade ich mám zobrať, keď predtým platilo počas celého roka bodovanie uverejnené v letáku zaslanom Nivea clubom. Inak musím povedať, že novinky, časopis a iné mi posielajú. Aj vernostné odmeny vybavujú (teda aspoň v mojom prípade) max do 2 mesiacov.


Sasa napísal(a) dňa 06.06.2004 o 22:17:04:
Mam tiez jednu vec na Nivea club. Clenkou tohto klubu som bola asi jeden a pol roka a neviem z akych dovodov ma odtial vyradili a prestali mi posielat vsetky informacie tykajuce sa tohto clubu.
Velmi rada by som nadalej bola clenkou Nivea clubu ale bohuzial ... .


Reklama