Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: NAY Elektrodom

Predmet: doprava do NAY

Text sťažnosti:
Môj veľmi dobrý dojem z predvianočných nákupov v Nay elektrodome z prostredia, sortimentu, akcií, odbornosti a ochoty personálu v predajni, ako aj pri dovoze tovaru domov sa ako dym rozplynul, keď som sa tam včera rozhodla ísť znovu potvrdiť záručné listy. Keďže nevlastním auto a doprava do tejto predajne MHD končí pri Zlatých pieskoch, veľmi som privítala dopravu zabezpečovanú Nay Elektrodomom.

Na zástavke pri Zlatých pieskoch, kde je tento autobus vyznačený aj s cestovným poriadkom, som čakala od 15:40. Autobus \"chodí\" dvakrát do hodiny a najbližší mal ísť 16:04. Keď už nešiel ani spoj 16:34, odviezla som sa 65 na nadjazd a po skoro hodine čakania na zastávke, (podotýkam v nepríjemnom a chladnom počasí), som si ešte prešla ten kus cesty z nadjazdu na Vajnory po predajňu peši. Pre objektívnosť dodávam, že na cestovnom poriadku bola poznámka o tom, že tento autobus bude premávať len do ukončenia prác na ceste do Vajnor.

Myslela som si, že ak je nový nadjazd zprejazdnený autobus už nepremáva. Aké však bolo moje prekvapenie, keď mi samotný predavač, (za čo mu dodatočne ďakujem, ušetril ďalšiu hodinu čakania v zime), na môj dotaz, či autobus premáva odpovedal, že áno, ale tak rôzne, radšej mám prejsť za benzinku, tam stoja autobusy z Vajnor na Zlaté piesky.

Celou cestou domov som rozmýšľala, či je normálne, že firma, ktorá vynaloží toľké úsilie o získanie si zákazníka ho napokon stratí pre takú hlúposť. Tak buď ten autobus jazdí, ale potom podľa cestovného poriadku, alebo nejazdí, odstráňte jeho označenia a zákazníkovi je jasné, že sa musí postarať sám.

Podotýkam, že nás na zastávke s úmyslom odviesť sa vašim autobusom do vašej predajne, aby sme tam utratili nejaké tie korunky, stálo viac a reakcie boli rôzne. Výsledok bol však taký, že do vašej predajne som napokon s problémami dorazila sama a to len preto, že som potrebovala potvrdiť záručné listy. Keby som k vám šla s úmyslom nakupovať, tak urobím to, čo ostatní. Otočím sa a vyhľadám inú predajňu. A v budúcnosti to, myslím, aj tak urobím...

Odpoveď na sťažnosť:
Naša spolosť vedomá si situácie, ktorá vznikla uzávierkou nadjazdu do Vajnor, sa rozhodla pre skvalitnenie svojich služieb na vlastné náklady prevádzkovať v mesiaci november kyvadlovú dopravu zo Zlatých pieskov. Ako ústretový krok k zákazníkom pri predvianočných nákupoch, je doprava, napriek skončeniu uzávierky cestnej komunikácie zabezpečovaná i v mesiaci december. Kyvadlová doprava je zmluvne zabezpečená s Dopravným podnikom mesta Bratislava.

Z vyššie uvedeného je zrejmé, že naša spoločnosť venuje nemalú pozornosť svojim zákazníkom a snaží sa nachádzať spôsoby ako im vychádzať v ústrety. O to väčšmi nás zarmúti skutočnosť ak sa pričinením zmluvného partnera toto snaženie v konečnom dôsledku obracia proti nám. Prijmite prosím touto cestou naše ospravedlnenie za vzniknutú situáciu a problémy, ktoré Vám spôsobila.

Z Vašej sťažnosti, žiaľ, nie je zrejmé, ktorý deň nebol dodržaný grafikon kyvadlovej dopravy. Dovolíme si Vás preto požiadať o poskytnutie tejto informácie, aby bolo možné zjednať nápravu vo vzťahu k zmluvnému partnerovi. Veríme, že napriek negatívnej skúsenosti zachováte priazeň našej spoločnosti a zostanete i v budúcnosti našim zákazníkom.

S úctou a pozdravom

Viktor Beláň
vedúci oddelenia investícií a mtz

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (905)51,86%
Nie (840)48,14%
Celkový počet hlasov: 1745

Koeficient inštitúcie/firmy: -4 (negatívny)
Počet ďalších sťažností na: NAY Elektrodom: 0

Počet pochvál na: NAY Elektrodom: 0

Počet podnetov pre: NAY Elektrodom: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


gudi napísal(a) dňa 05.11.2006 o 16:44:39:
Tovaru všade plno, neviem načo sa prosíte......


Oto napísal(a) dňa 17.03.2005 o 22:39:22:
Tieto AKCIE sú vyslovený bluf a podvod na zákazníka a to nielen v NAY ale v každej sieti týchto superpredajní/Billa,
Tesco,Kaufland ap./


Frenky napísal(a) dňa 05.01.2003 o 09:37:31:
Ja by som len podotkol, ze tie skvele akcie na tovar nie su az take skvele. Napriklad v predajni v Banskej Bystrici som po obdrzani letaku (s akciami) chcel kupit Mini vezu, ktora bohuzial bola uz vypredana :) Neviem ci ma vyznam otravovat zakaznikov tym, ze na platok paiera napisu akcia a myslia tym ze maju poslednu kus. Alebo som mozno len zle pochopil vyznam toho slova...


Reklama