Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: BILLA, Topoľčany

Predmet:

Text sťažnosti:
Nie prvýkrát sa mi stalo, že výrobky z aktuálneho letáku nie sú v predajni. Najčerstvejšia udalosť: Od 6.1.03 je v akcii za 59,90 bôčik, saláma pre psov za 24 Sk. /a iné/. Dnes je 8.1.03 ale po každodennej návšteve a vypytovaní sa, ani bôčik, ani saláma nie je , vraj "asi ani nebude...". To si robia z ľudí žarty, alebo sa spoliehajú, že keď už tu zákazník je kúpi aspoň niečo iné? Od takej firmy ako je BILLA to nie je voči zákazníkom veľmi fér !

Dlhodobá skúsenosť: keď sa ľudia spýtajú, kde sa nachádza nejaký tovar, 90% odpovedí je, "to nie je na mojom oddelení, neviem..." Ako má zákazník vedieť, kto je zaradený na akom oddelení, aby ho mohol dostať info o tovare? To je jedna z odpovedí, iná tak isto veľmi častá je: “Nemáme.” A pritom tovar náhodou zbadáte v inej "uličke".

Pokladne : možno mám smolu, ale väčšinou blokujú dve maximálne tri.

Záver: Posúdenie profesionality a ochoty predavačov a personálu nechávam síce na "kompetentných", ale môj názor a skúsenosti sú veľmi zlé. Hoci bývam pri Bille, v poslednom čase ideme za väčšími nákupmi radšej do Nitry alebo Prievidze. A určite si Billa takto odháňa aj iných! Že by jej to bolo jedno???

Odpoveď na sťažnosť:
Na Váš list zo dňa 17. januára 2003 si dovoľujem v mene spoločnosti BILLA zaujať nasledujúce stanovisko. Odpovedať budem postupne podľa jednotlivých bodov kritiky:

1. Výrobky z aktuálneho letaku ...
Zmluvný partner, teda dodávateľ dodáva určité množstvo tovaru, v tomto prípade sa jedná o čerstvé mäso, ktoré pravideľne doplňuje. Je teda možné, že bravčový bôčik bol v inkriminovanom čase vypredaný, no odpoludnia alebo dňa 9.1.2003 bol zasa vo vitríne. Podotýkam však, že na každom letáku je i poznámka, ktorú si má zákazník všimnúť: „Ponuka platí do stanoveného dátumu, alebo do vypredania zásob.“

2. Dlhodobá skúsenosť...
V supermarketoch BILLA sú 3 oddelenia, ktoré majú svojho zodpovedného pracovníka :
- odd. lahôdky
- odd. mäsa a mäsové výrobky
- odd. market

Predajňa (market) je rozdelená na jednotlivé úseky :
- ovocie - zeienina
- potraviny
- alko-nealko a cukrovinky
- drogéria
- mliečne výrobky

V týchto úsekoch pracujú pracovníci, ktorí zodpovedajú za dané úseky. Tovar v nich sa
nachádza vžzdy stabilne na jednom mieste. Akciový tovar býva umiestneny na paletových pozíciach alebo v košoch na patričnom úseku, poprípade pri pokladniach. Ak sa zákazník informuje u predavača napr. v úseku drogérie na tovar v úseku mliečnych
výrobkov, ochotne ho informuje. Dokonca sám ide so zákazníkom, aby mu tovar ukázal.

3. Pokladne...
V súlade s vnútornými nariadeniami spoločnosti BILLA pracujú stabilne 2 pokladne. Ak v rade pred pokladňou čaká viac ako 5 zákazníkov s nákupom, otvára sa ďalšia pokladňa.

4. Záver...
Dotkla sa nás tiež poznámka, ktorá sa týka profesionality a ochoty zamestnancov BILLA
V dnešnej demokratickej spoločnosti sa už stalo módou, že sa všetko kritizuje a vidí len v tom najhoršom svetle. Ale tento mladý 25-členný kolektív zamestnancov treba aj vychovávať a to nielen kritikov, ale i pochvalou, toleranciou, povzbudzujúcim slovom, či úsmevom. Odplatou pre zákazníkov bude určite pocit príjemného nákupu v spoločnosti BILLA.


Celkom na záver Vás chcem informovať, že dňa 20. januára 2003 po skončení pracovnej doby som zvolal krátku pracovnú poradu. Všetkých prítomných som informoval o kritike, ktorá prišla na našu adresu. Poprosil som ich o väčšiu ústretovosť a ochotu pri
komunikácii so zákazníkmi.

S pozdravom

Ing. Radovan Gális
Ved. Filiálky BILLA Topolčany

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (2274)51,61%
Nie (2132)48,39%
Celkový počet hlasov: 4406

Koeficient inštitúcie/firmy: 137 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: BILLA, Topoľčany: 0

Počet pochvál na: BILLA, Topoľčany: 0

Počet podnetov pre: BILLA, Topoľčany: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


oerLa2TR napísal(a) dňa 08.08.2016 o 07:38:23:
What a great post! Understanding where my food/drink comes from and what goes into it is important. I’m starting to realize how much I take for grntAed.tcaually brewing my own beer seems to help give me some insight.


nika napísal(a) dňa 17.03.2015 o 14:04:02:
ja mam zase problém , ze mi natukaju inu cenu nez je v skutocnosti V AKCII ..nechapem ako moze pokladna vytlacit povodnu cenu nez , ako je v akcii ... v MichalovciaCH SA MI TO STALO UZ DVAKRAT !!! ZAKAZNIK TAM IDES S POCITOM A LETAKOM V RUKE , ABY PREDAVACKA NENABLOKOVALA INU CENU NEZ JE V LETAKU ..


rasel napísal(a) dňa 12.01.2015 o 17:24:43:
Billa je najhorší obchodný retazec na Slovensku, to je moj nazot je predražený pokial banyna stoja v Tesco 0,79€ tak v Billa 1,39€ , to by bpla ich vec ale daju si že pokial cakate dlhsie ako 5 min tak si možete vyzdvihnut kupon na 1€, to som chcel spravit a samozrejme nemate kde tak som sa opytal pokladničky ona o ničom nevedela i ked jej to vyselo nad hlavou, vraj sa mám ist opytat veduceho, je zaražajuce že v predajni Billa Mlyny-Nitra ani nevedia že tam maju veducu a nie veduceho, po tpm čo som sa predsa len išiel opýtat do kancelarie ako dalej s tým čakaním a poukažkou som sa dozvedel že veduac tam nieje astratil som dalsích 5 min. potom prisla adala mi poukažku na 1 euro a povedala že platí 30 dni.
Zaujimavostou bolo že na poukažke bolo napisane že platí 3 mesuace od datumu ktorý tam veduca napísala.
predsa len som si povedal že vyberem do 30 dni tak som siel kupit tovar 4 tyčinky po 0,25€ a pokladnička odomna pýtaôa 1,01€, je to hluúost 1 cent ale za čo?
Následne na mna nakričala a že akoto že tam mam napísane 14.12.2014 a dnes je 12.01.2015 že kupon je neplatný.Nechal som si zavolať veducu, ta sa samozrejme neobťažovala dosla nekaja predavačka a ta mi tvrdila že kupon neplaťí na tovar z letaku, na čo ma vyzvala aby som šiel do kancelarie a tam sa pani veduca rozhodla že si smiem uplatnit kupon, arogancia a neznalost a neochota je v Bille do oči bijuca a aspom maju reklamu v jednom stupidnom seriali.


lulinka491 napísal(a) dňa 05.01.2008 o 14:27:31:
NASILIE:POKLADNICKA vs.ZAKAZNICKA. Včera asi tak o 12.55 som išla nakupovať do billa skalica s tým, že najprv ma pokladníčka menom Laušmanová oklamala o 100sk-všimla som si to až vonku.Ked som sa vrátila do bille pokladníčka si ledva spravila stopkasu až ked jej to nariadil zýstupca, pretože vedúceho tam nemajú a išla si zrátať kasu stým, že kasa sedela.Ja som si 100%istá,že ma oklamala a ked som jej povedala, že si to mohla strčiť do vrecka tak ma jednoducho udrele pred niekolkími svedkami kde bol aj sbs a další zamestnanci, no nič nespravili.Prihliadali sa na mna akoby som bola len mech na ktorom sa trénuje.Týmto chcem len povedať, že ked si môžu dovoliť oklamať zákazníka tak, že majú aj dovolené násilie voči zákazníkom.Ja by som bola zvedavá v ktorom zákone to je.Pozor pracovníčka menom Laušmanová, blondína, staršieho vaku tam ešte pracuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


lulinka491 napísal(a) dňa 05.01.2008 o 14:27:01:


Sisa napísal(a) dňa 01.05.2007 o 17:07:58:
Ako čítam neochota personálu predajní Billa je asi bežná záležitosť.Čo sa týka pokladní aj u nás v Banskej Štiavnici ide jedna a až keď je rad dllllhý otvoria daľšiu.
Zatvárajú o 20 hod ale už 10 minút pred tým tam stojí ochrankár a pustí Vás dnu len po vyspovedaní sa, čo také "dôležité "idete kúpiť teraz keď zatvárajú.
A ešte jedna vec.S 25 až 50% zľavou nám ponúkajú hnilú zeleninu a ovocie.Dúfam že keď postavia Tesco, pochopia v Bille že zákazník nakupuje tam kde je lepšie obslúžený a začnú si nás aspoň trošku vážiť.


hag napísal(a) dňa 01.04.2007 o 14:59:29:
he tak Billa je obchod sam o sebe... a aj ked odbocim od témy, stále sa to bude týkať Billy. V Martine v OD Prior sú potraviny ktoré prevádzkuje Billa, asi pred pol rokom pracovníci pravdepodobne cez kamerovy system si vyhliadli asi 65 ročnú pani, ktorá niečo ukradla.... ked platila pri pokladni pristupila k nej civilná zamestankyna Billy a spýtala sa: Pani to je všetko? Pani povedala: Áno a chcela ísť rýchlo, preč. Áno pretože skutočne niečo ukradla. Tá z Billy, ktorá sa jej pýtala či to je všetko, povedala ukážte mi vašu tašku... Pokial viem obchodník na toto nemá nárok, pokial tam nieje prítomná Polícia. Pani samozrejme odmietla, na čo tá druhá chytila pani a pekne krásne ju odšikovala do skladových priestorov Billy tam kde nemajú zákazníci vstup... takže kludne mohli pani zlodejku ztrieskat a bez svedkov.... Veď zlodej však? Čo tam na tom, že sama Billa porušila osobnú slobodu jednotlivca...a je jedno že išlo jasne o pani ktorá kradla... Čo keby tá pani nekradla..? Spravia vám hanbu, označia vás de facto verejne za zlodeja a potom vám nič nenájdu? Pochybujem že by sa dotyčnej pani ospravedlnili, ale záleží asi aj komu by sa to stalo, veď všetko sa dá riešiť aj súdnou cestou, len veľa ľudí nepozná svoje práva... Tolko Billa kapitola sama o sebe. Ale inak obchod ako každý iný...je to viac o luďoch ako o konkrétnej značke..


sentino napísal(a) dňa 08.10.2006 o 18:52:04:
týmto chcem podat stažnost na pracovníčku v Skalici obchodný dom BILLA pre drzé a arogantné vystupovanie predavačky voči zákaznikovi a pri zistení totožnosti nemala a ani nemajú menovky je to otrasné ked tolko penazí v dnešnej dobe musíme platíme nielen za tovar ale aj ich prácu to by si malo vedenie BILLE uvedomit a urobit tak nápravu čo sa týka i vzdelanosti a nie že zo 6 - ročníka ZŠ tam vidím ako pracuje u masových výrobkov.dúfam že urobíte nápravu v obchodnom dome BILLA v Skalici Dakujem


Shannen napísal(a) dňa 26.09.2006 o 22:25:51:
Plne s vami súhlasím. Popíšem vám ako to v Bille chodí, ale z pohľadu zamestnaca. Asi pred štyrmi mesiaci som nastúpila do Billy ako brigádnička do pokladne. Práca ma bavila, ale len dovtedy, kým som sa nedostala na pozíciu ved. oddelenia non food. Neviem či by sa vám pácilo každý deň zabíjať čas rátaním inventúry. Medzitým chodím do pokladne, vykladám tovar, robím cenovky, pripravujem na stiahnutie sezonny tovar,sledujem záruky, faxujem- vybavujem reklamácie a stretávam sa s obchodnými zástupcami. A non food znamená, že mám na starosti drogériu, potravu pre zvieratká, sezonny tovar, domáce potreby a záhradný kútik. Trošku veľa na jednu predavačku nemyslíte? Cez víkendy robíme 13hodín a este nám chcú zakázať brigádnikov. Predtým sa mi tá práca páčila ale asi sa poobzerám po niečom inom. Na kazdom oddelení je jedna predavacka asi 3 nemajú zaradenie. Z takého počtu sa ťažko robia aj smeny. Možno už teraz budete menej nadávať. Majte sa. Shannen


Andy napísal(a) dňa 22.09.2006 o 23:22:47:
Bila je otras, Jedneho dna v zime som nasiel v medzi rohlikmi kusy blata. Asi im to doviezli, praskli na zem do blata, a potom vysypali. Kedze moje dieta si vzdy bralo rohlik v obchode do ruky, dostal som nervy a chcel som niekomu napalit, ale nebolo komu, veduci bol mimo a dokopat pokladnicku sa mi nezdalo vhodne. Fuj.


guard napísal(a) dňa 06.09.2006 o 22:01:50:
Pri piatich zákaznikoch sa otvára daľšia pokladna??????
Chodte sa pozriet do Maxu v Trnave. Tam stojí v radách 10 a viac ludí permanentne. Pokladníčky su neuveriteľne neochotné. Kašlem na celú billu a chodím do Jednoty a som spokojný.


a.b. napísal(a) dňa 19.07.2006 o 08:54:40:
Billa je ten najhorší obchod aky som kedy navštívila, okrem čakanie v dlhých radoch mame problém s rušením ranného spánku v Bratislave - Dlhé diely. Oni maju vykladaciu rampu otočenu presne do husto osídlenej ulice a už o 5:30 prichádzajú kamiony a robia neuveritelny hluk. To je niekedy neuveritelne aky ohľaduplny su v danej predajni.


Miriam napísal(a) dňa 12.07.2006 o 11:19:13:
Tak som uplne nahodou, natrafila na tuto super stranku, pretoze, som hladala kontakt na BILLU a co nevidim, tiez sa niekto stazoval...
Ja mam momentalne problem so získanim tovaru(panvice) za momentalne beziacu "bodovu" akciu (určite podam staznost!)
Na Margo co tu bolo popisanu moj postreh:
Neochota personalu - súhlas
- myslim ze je to vsak sposobene vedenim personalnej politiky Billy, cim najnizsie platy a potom to aj tak vyzera... ziadna motivacia, tak co by sa snazili... a od toho sa potom odvijaju vsetky problemy
No ak panu veducemu, fakt do neba volajuca arogancia, dufam ze toto videli aj jeho nadriadeni a vyvodili dôsledky.


Cosmo napísal(a) dňa 28.12.2005 o 08:40:09:
V ZM to tiez nie je ruzove. Okrem ineho arognatne spravanie k zakaznikom je typicke pre retazce typu Billa. A pan Galis by mal navstivit zakladnu skolu - " nielen kritikov" sa pise na konci s "u". A okrem ineho by mal odist, lebo tymto listom uraza kazdeho zakaznika a jasne dava najavo tiez svoju aroganciu. Mal by prestat klamat vo svojom liste. Klamstvo do oci tiez svedci o neucte a arogancii.


Tomáš napísal(a) dňa 25.12.2005 o 12:30:17:
Billa je na Slovensku asi len na prepieranie peňazí. Zamestnanci sú neochotní a tovar je neqalitný. Pri poslednej návšteve (v Martine) som po 15 minútach čakania nechal vozík s nákupom pri pokladni a odišiel. Nikomu to nevadilo, asi je to tam normálne!!!


marča napísal(a) dňa 29.11.2005 o 20:27:00:
billa je agresívna pre samotného zamestnanca veľmi sresujuca. byť zamestnancom billy nie je nič moc. stretla som sa s veľkou aroganciou a nezáujmom o človeka či zamestnanca alebo zákazníka. je to firma ktorá o obchodovaní a slušnosti nemá ani potuchy. verte mi.


marča napísal(a) dňa 29.11.2005 o 20:27:00:
billa je agresívna pre samotného zamestnanca veľmi sresujuca. byť zamestnancom billy nie je nič moc. stretla som sa s veľkou aroganciou a nezáujmom o človeka či zamestnanca alebo zákazníka. je to firma ktorá o obchodovaní a slušnosti nemá ani potuchy. verte mi.


monb napísal(a) dňa 20.09.2005 o 15:02:23:
Zial musim jednoznacne suhlasit s kritikou z roku 2003 - "stav" v Bille Nove Zamky tiez nie je priam ruzova. Najde sa sice sortiment tovaru, ktory oproti konkurencnym velkopredajniam je bezpochyby a doslova bezkonkurencne najlepsi v sieti Billa /aspon teda v NZ - cerstve masove vyrobky/ ale jednoznacne tvrdit, ze pokladne su promtne by som si nedovolila. Zo skusenosti negativnej, dokonca ziadnej odpovedi /len vrcania/ sa pre istotu uz v Bille na nic nepytam a skusim si hladany tovar najst sama...ked ho nenajdem, prejdem do konkurencnej sieti a kupim tam...


monb napísal(a) dňa 20.09.2005 o 15:02:23:
Zial musim jednoznacne suhlasit s kritikou z roku 2003 - "stav" v Bille Nove Zamky tiez nie je priam ruzovy. Najde sa sice sortiment tovaru, ktory oproti konkurencnym velkopredajniam je bezpochyby a doslova bezkonkurencne najlepsi v sieti Billa /aspon teda v NZ - cerstve masove vyrobky/ ale jednoznacne tvrdit, ze pokladne su promtne by som si nedovolila. Zo skusenosti negativnej, dokonca ziadnej odpovedi /len vrcania/ sa pre istotu uz v Bille na nic nepytam a skusim si hladany tovar najst sama...ked ho nenajdem, prejdem do konkurencnej sieti a kupim tam...


Tamara napísal(a) dňa 15.08.2004 o 18:08:55:
Na margo tohto príspevku. Ani si neuvedomujete, akí sú niektorí zákazníci odporní a nevychovaní. Podľa mna by mal každý ísť pracovať do väčších potravín a potom by ste inak rozprávali!


Budha napísal(a) dňa 30.05.2003 o 08:36:39:
Myslím si, ze este stale si slovenské obchody, ale aj iné institucie neuvedomuju, ze zakaznik je ten najvacsi pan v obchode, jemu treba pripravit parkovisko, pomoc pre invalidnych zakaznikov, pomoc pri nakladaní potravin do tasiek, resp. igel. tasiek, co napriklad v Bille stale chýba.preco obchody ako Carrefour tasky igel. maju, Billa nie. chce snad Billa skoncit ako Delvita v Piestanoch? Koho zaujima, ako mate v Bille rozdelené funkcie? Mna ako zakaznika pritiahne obchod dobrým a usluzným personálom, najprv musí personal prejavit ochotu a uvedomit si, ze v dnesných tazkych casoch mozu byt hrdí na to, ze su zamestnaní. Alebo my zakaznici ich mame chvalit, aby oni boli slusni, ustretoví a este dostávaju aj plat? My peniaze prinasame, preto sa personál musi snazit, aby nas bolo co najviac. Inac skoncí Billa velmi zle. Chodte sa ucit do Carrefouru v Bratislave. Vela zdaru, pan veduci v Topolcanoch.


buyer napísal(a) dňa 13.05.2003 o 17:38:58:
Billa Nove Mesto n. V. je tiez len atrapou supermarketu. Vpodstate prevladaju rovnake problemy a to nehovoriac o hnusne zamracenych tvarach predavaciek. Je to strasne odpudzujuce....


Jozef napísal(a) dňa 03.03.2003 o 12:41:46:
Som z TO. Pokladne v Bille -totalna katastrofa. Ja som zazil rano ani jednu pokladnu... presne 1min 23 sekund.. som si to stopol kedy si ma niekto vsimne. Odvety tam nexodim. Pardom raz som to porusil a samozrejme zase som sa rozculil. Skratka xcem len povedat ak sa vam nepaci prejdite sa kusok dalej do Jednoty alebo na druhu stranu do obchodu Sama.


Kamil napísal(a) dňa 25.02.2003 o 23:05:18:
Pan Galis, vy si naozaj myslite, ze Vasi zakaznici su vazne len totalny dementi a idioti???


b. napísal(a) dňa 07.02.2003 o 17:15:13:
Uplne suhlasim so stazovatelkou a nie som z Topolcian. S pokladnami ma Billa velky problem, to je fakt! Pracovnici su nastastie u nas prevazne mili..No co ma hlavne zarazil je vas pristup pan veduci. Podla vasej odpovede ma byt zakaznik prijemny k predavacovi aby bol prijemny on k nemu.. To snad nemyslite vazne.. s tymto pristupom ste to v dnesnej dobe dotiahli az na veducu funkciu..?


j.k napísal(a) dňa 06.02.2003 o 19:17:28:
Pán Gális,
Prečtala som si vašu odpoveď. Ďakujem ,ale dovoľte, aby som sa aj ja postupne vyjadrila k vašej odpovedi.
1/ poznámku od kedy platí akcia si všímam vždy, v tomto prípade som si ju pre istotu znovu overovala, nakoľko 3 dni po sebe /6,7,8,januara/ som spomínaný bôčik v obchode nenašla, pracovník mi vždy povedal, že nevie kedy bude...
Či bol vyložený 9.1. to naozaj neviem, lebo už 4-krát som tam kvôli nemu nešla
2/ myslím, že podcenujete svojich zákazníkov, keď si myslíte , že nerozoznajú zeleninu od drogérie...
Bolo to myslené na bežný tovar medzi regálmi/a predavačky nachádzajúce sa tiež tam /
3/ nepoznám vaše interné nariadenia, ale opísala som skúsenosť- nielen moju : a to dlhé čakacie doby pri pokladniach, kedy zákazníci čakajúci na pokladnu a stojaci často až medzi regálmi, sa musia sústavne uhýbať ost. nakupujúcim /skúste si urobiť malý nezáväzný prieskum medzi zákazníkmi.../
4/pán Gális,nechcela som sa nikoho dotknúť, preto som vo svojom príspevku napísala , že posúdenie profesionality predavačov nechávam na kompetentných. Nie som žiaden "chronický sťažovateľ", iba som Vás upozornila na nedostatky, ktoré vnímam ja , ako zákazník.
Verte, že keď sa pri ďalšom nákupe u vás v BILLE stretnem s takým milým a ochotným kolektívom o akom píšete určite , určite vám o tom napíšem
s pozdravom pisateľka príspevku J.K.


Reklama