Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Tatra banka

Predmet: správanie úradníčky

Text sťažnosti:
Už nejaký čas mám založený účet v Tatra Banke. Pri jeho vybavovaní v pobočke na Herlianskej ulici sa ku mne správali slušne a ako typicky uponáhľaný človek dnešnej doby som využívala vo veľkej miere služby internet-bankingu a bezhotovostný platobný styk, čiže som sa do kontaktu s pracovníkmi banky dosť dlho nedostala. Preto som sa dosť čudovala, keď mi moji známi tvrdili, že chovanie pracovníkov tejto banky je nepríjemné a neprofesionálne a považovala som to za reči, keďže táto banka disponuje mnohými oceneniami. Včera, čiže 11. apríla 2001 som však aj ja dostala poriadnu facku a prebrala sa do reality, čo sa týka správania sa zamestnancov v pobočke v Plus City centre. Obdržala som v zamestnaní hotovosť a keďže sa jednalo o najbližšiu pobočku, vybrala som sa do nej okolo 16.15, že vložím peniaze priamo na účet. Keďže sa jedná o operáciu, ktorá by nemala zabrať ani minútu, nepredpokladala som žiadne zdržanie. Keď som vkročila do pobočky, zostala som pomerne prekvapená, otvorená bola pokladňa, pred ktorou stáli asi 3 zákazníci a jeden pult pre zákazníkov, kde stálo v rade asi ďalších 5 zákazníkov. Ostatné pulty boli bez obsluhy, len za jedným písacím stolom sedel mladý muž, ktorý veselo vyprával nejaké historky do telefónu. Po chvíle váhania som sa postavila do radu za pokladňou. V pokladni sedela mladá čiernovláska, ktorá bola zrejme otrávená celým životom, pretože iba nevrlo pozerala okolo seba a slimačím tempom vybavovala zákazníkov. Po asi 15 minútach čakania bol konečne vybavený aj posledný zákazník stojaci predo mnou, tak som s úsmevom pristúpila k okienku, potešená, že konečne to bude za mnou, keď mladá dáma razantne vycapila do okienka nápis "Zatvorené" a pustila sa do štúdia nejakého, asi super dôležitého, materiálu pred sebou. Chvíľu som zostala v šoku, pretože dokážem ešte ako tak pochopiť, že mala skutočne nejaký dôvod na to, aby mi pred nosom zavrela okienko, ale mohla to vopred slušne oznámiť, aby som tam netrávila toľko času čakaním a mohla vysvetliť o čo ide. Keď som sa po pár sekundách spamätala z prvého šoku, slušne som sa spýtala: "To myslíte vážne, že je zavreté?" Zdvihla oči, vrazila do mňa otrávený pohľad, niečo si zamrmlala pod nosom (boli sme oddelené sklom) a opäť rázne ukázala na tabuľku, na ktorej stálo, že ma obslúžia pri inom pulte (podotýkam, že bol otvorený už len jeden pult, kde stál už slušne dlhý rad čakajúcich zákazníkov. S pocitom, že mám halucináciu som sa zmohla ešte na jedno "Prosím?" s vierou, že sa stane zázrak a keď nič iné, aspoň dostanem vysvetlenie, že prečo ma odmietla obslúžiť, ale už si ma nevšímala. Ľudia stojaci vo vedľajšom rade si z nej začali robiť vtipy, že zjavne jej už došli peniaze a nové budú až po Veľkej noci, ale mne veru do smiechu nebolo. Telefonujúci mladý muž, keď začul zvyšujúci sa šum, zdvihol zrak od telefónu, ale keď zistil, že nejde o prepad banky, ale len o nespokojného zákazníka, odvrátil zrak a ďalej sa venoval svojmu zábavnému telefonátu. Musím povedať, že s takým arogantným a drzým prístupom som sa ešte nestretla ani na štátnom úrade, nieto ešte v súkromnej banke. Ešte chvíľu som bezradne stála medzi zatvorenou pokladňou a dlhým radom pri druhom pulte, pričom ma v tom ohúrení nenapadlo asi zjavne najráznejšie riešenie - dať si zavolať niekoho kompetentného (ak tam taký niekto pracuje) a s predstavou, že v tejto banke nestrávim už ani sekundu, nieto ešte ďalších 20 minút čakania v druhom rade, som sa radšej zvrtla a odišla som. Večer pri stretnutí s priateľmi som im povedala túto nepríjemnú historku, pričom som zostala úplne v pomykove, keď každý z nich mal s touto pobočkou aspoň dve podobné skúsenosti. Takže neviem, kto vyberal zamestnancov do tejto pobočky, alebo prečo kompetentní nadriadení tolerujú takéto chovanie svojich podriadených k zákazníkom a či im nevadí negatívna reklama, ktorej sa im takto dostáva. Ja osobne už do tejto pobočky nevstúpim (čo zrejme jej pracovníci uvítajú, keďže majú kopec iných vecí , ktorým sa treba venovať namiesto zákazníkov.)

Odpoveď na sťažnosť:
Je pochopiteľné, že každý klient, ktorý príde do banky, chce byť rýchlo a hlavne dobre obslúžený. Tatra banka má veľkú snahu v tomto klientom vychádzať v ústrety. Svedčí o tom aj fakt, ktorý spomínate, že s pracovníkmi v pobočke na Herlianskej ul. ste mali veľmi dobré skúsenosti. Je nám skutočne ľúto, že ste museli zažiť takúto nepríjemnú skúsenosť v expozitúre Tatra banky v Poluse, pretože aj tu je personál vedený k tomu, aby klient odchádzal z pobočky vždy s dobrým pocitom. Určite sa nedá ospravedlniť ani fakt, že veľký nápor klientov, ktorý sme v predveľkonočnom období, t.j. v týždni, kedy ste pobočku navštívili, zaznamenali, ovplyvnil správanie sa našej pracovníčky. Žiaľ nedá sa vyhnúť tomu, aby na "čas potrebný", t.j. na zabezpečenie interných prevádzkových potrieb a povinností, boli zatvorené pokladne aj v prípade, že sa v pobočke nachádzajú klienti. Snahou je, aby bol tento čas čo najkratší a výrazne nenarušil plynulý chod prevádzky. Na základe Vašej sťažnosti bol personál pobočky upozornený na nevyhovujúce sa správanie, čo znamená, že v budúcnosti by sa takáto nepríjemná situácia nemala zopakovať. Veríme, že tomu napomôže aj skutočnosť riešenia priestorového problému. Touto cestou sa Vám chceme úprimne ospravedlniť za spôsobené nepríjemnosti. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami so želaním väčšej spokojnosti s našimi službami a ostávame s pozdravom.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (846)49,97%
Nie (847)50,03%
Celkový počet hlasov: 1693

Koeficient inštitúcie/firmy: 128 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Tatra banka: 3
19.06.2001 Sťažnosť na Tatra banka - zákaz použitia mobilného telefónu
09.05.2000 Sťažnosť na Tatra banka - nakladanie s prostriedkami a byrokracia
13.02.2002 Sťažnosť na Tatra banka - Internet banking

Počet pochvál na: Tatra banka: 0

Počet podnetov pre: Tatra banka: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


xSMCblpQE napísal(a) dňa 08.08.2016 o 16:00:56:
I think you hit a buleylse there fellas!


napísal(a) dňa 14.11.2014 o 08:07:09:


Reklama