Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Tesco

Predmet: croissant

Text sťažnosti:
Chcel som si kúpiť croissant - dva kusy pečiva. Nad miestom, kde bolo pečivo uložené som si všimol visiace nápisy - jeden s cenou za plnený a druhý s cenou za neplnený croissant. Vybral som si dva kusy pečiva a bolo mi jedno, či sú plnené alebo neplnené. Pri pokladni sa ma predavačka opýtala, či sú plnené alebo neplnené. Odpovedal som, že neviem. Predavačka odvetila, že keď to neviem nemôže mi nákup zrátať. Reagoval som v tom zmysle, že si myslím, že tovar má byť navonok jednoznačne rozlíšiteľný, tak aby predavačka sama vedela určiť správnu cenu. Predavačka povedala, že to tak nie je a opýtala sa, či chcem pečivo prelomiť, aby sa zistilo či je alebo nie je plnené. Odpovedal som, že pečivo pri pokladni lámať nebudem. Následne predavačka pri pokladni sáčok s pečivom podala mladšej kolegyni s tým, aby išla zistiť o aký druh pečiva ide. Tá však neprejavila ochotu a poradila staršej kolegyni, aby mi teda zarátala jeden ako plnený a druhý ako neplnený. To staršia kolegyňa odmietla, povedala, že nemôže zákazníkovi zrátať nákup nesprávne. Nenavrhla však žiadne riešenie. Keďže za mnou čakal ďalší zákazník a tiež preto lebo som nechcel dlhšie na seba upútavať pozornosť, nechal som pečivo pri pokladni a nespokojný som odišiel. Náš zákazník - náš sluha? To som od Tesca nečakal. Zaujíma ma, či mám alebo nemám pravdu, keď si myslím, že pokladníčka má vedieť určiť cenu bez asistencie zákazníka.

Odpoveď na sťažnosť:
Ďakujeme, že ste nás upozornili na problém s predajom croissantov, ktorý vznikol, keď naša pokladníčka nevedela zistiť, o aký druh croissantu ide a akú cenu má naúčtovať. Croissanty máme uložené v debničkách podľa náplní a na každej z nich je príslušná cenovka, takže zákazník by nemal mať problém vybrať si požadovaný druh pečiva. Pokiaľ ide o účtovanie na pokladni - aj napriek tomu, že jednotlivé druhy croissantov sú veľmi podobné, pokladníčka je vždy zodpovedná za správne určenie ceny bez asistencie zákazníka. Keďže vo Vašom prípade sa tak nestalo, urobili sme nápravu - pristúpili sme k opätovnému preškoleniu všetkých našich pokladníkov na znalosť pečiva Chceme sa Vám touto cestou ospravedlniť za uvedený nedostatok a zároveň poďakovať za to, že ste nás naň upozornili. Každá pripomienka, či už pozitívna alebo negatívna, je pre nás vždy výzvou na neustále vylepšovanie služieb poskytovaných našim zákazníkom.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (912)52,47%
Nie (826)47,53%
Celkový počet hlasov: 1738

Koeficient inštitúcie/firmy: 248 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Tesco: 8
06.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - nekvalitný tovar
05.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - vratná fľaša
12.02.2001 Sťažnosť na Tesco - skúšanie tovaru
13.09.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - pokladničný blok
10.10.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - melón
22.05.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - personál
06.06.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - slovenský návod
03.10.2002 Sťažnosť na Tesco - reklamácia

Počet pochvál na: Tesco: 0

Počet podnetov pre: Tesco: 3
20.08.2001 Podnet pre Tesco - informovanosť pracovníkov
25.09.2001 Podnet pre Tesco - správanie predavačov
10.12.2002 Podnet pre Tesco - platené WC

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


homeboy napísal(a) dňa 07.09.2015 o 21:42:22:
Presne takýchto nevšímavých tupcov ako si ty mam najradsej ubudne z teba ked sa pozres na cenovku by som chcel vidiet ako ty rozoznas vsetko pecivo


Alena napísal(a) dňa 25.11.2014 o 14:15:31:
bohužiaľ nebudem reagovať na predošlú sťažnosť, ale nie je dostupný portál podania sťažností. Chcem sa sťažovať na obchodný dom TESCO, som zhrozená ako sa na Slovensku dá pekne oklamať spotrebiteľa. Chcela som asi pred týždňom kúpiť adventné sviečky zlaté, tak som si bola zistiť cenu, boli v okrajových regáloch, cena 2,49 eur. nebrala som ich, že si zistím či niekde nemajú iné alebo lacnejšie. V nedeľu som bola v Tescu, hneď v prvom regáli pri vchode som náhodou objavila tie isté sviečky, tam zvyknú dávať akcie, že sú zlacnené. A to bol šok keď som videla cenu, vyššia cena bola preškrtnutá, že vraj zlacnené, a nová cena bola 2,49 eur. Myslela som , že zle vidím a normálne ma to dostalo. Jasné, že som sa rozčúlila a uvedomila som si, že takéto zlacnenia robia asi stále, dvihnú cenu a predajú za takú aká bola normálne. Som znechutená. Mala som niekedy obchod a viem čo znamená zlacnenie.


UjoFedor napísal(a) dňa 17.06.2007 o 23:23:31:
a co? more sak viem co si kupujem ta preco by som nemal vediet povedat tete neznalej co si kupujem...


Reklama