Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Krajská štátna knižnica, Zvolen

Predmet: vypožičanie knihy

Text sťažnosti:
V piatok, 1.6.2001, som si chcel v Krajskej štátnej knižnici /KSK/ vo Zvolene vypožičať knihu Bolívijský denník od Ernesta Cle Guevaru, ktorý sa mimochodom narodil presne v ten istý deň aj mesiac ako ja. Na prízemí vpravo v spomenutej ustanovizni /myslím, že je to oddelenie beletrie/ mi pracovníčka KSK povedala, že predmetná kniha je síce už zapožičaná, no môžem si ju na prvom poschodí vľavo /odd. spoločenskej literatúry/ rezervovať tak, aby sa mohla ku mne dostať čím skôr po vrátení predchádzajúcim čitateľom. Druhá pracovníčka KSK, tá na prvom poschodí, ma však odkázala na prízemie, kde inkriminovanú knihu argentínskeho revolucionára vraj majú s konštatáciou, že je momentálne ešte zapožičaná. Odchádzal som znechutený a len som úchytkom poznamenal pracovníčke z prízemia, aby si v tom bordeli urobili poriadok, že potom znovu prídem. Na mieste je niekoľko otázok:
Ako pomáha KSK vo Zvolene výpočtová technika, keď z jej výstupov /obrazovka monitora/ vzíde chybná informácia? Alebo opäť zapracoval ten nevyspytateľný ľudský faktor obsahujúci určité percento omylov, vád, chýb a prešľapov?
A ďalej, nechceli teda náhodou zamestnankyne KSK Zvolen práve na Deň detí /zbytočne/ prehnať deväťdesiat kilového chlapa hore i dolu knižničnými schodmi?
Je to také zložité, pri prepojení počítačovou, či telefónnou sieťou, vyjsť v ústrety zákazníkovi a s jej použitím operatívnejšie i rýchlejšie riešiť to, čo je základom takéhoto zariadenia - promptne riešiť požiadavky čítania-chtivých občanov?
Nepoviem, keby som omylom vstúpil na odd. detskej alebo vedeckej literatúry, ale takto... No, neviem, neviem. A ešte inakšie. Za čo potom platím KSK príspevok 60,- Sk ročne? Za neodbornosť? Tak veru, ďakujem pekne!!!

Odpoveď na sťažnosť:
Dovoľte vysloviť poďakovanie Vášmu združeniu za umožnenie vyjadriť sa k negatívnej kritike na služby Krajskej štátnej knižnice Ľ. Štúra vo Zvolene, zaslanej na Vašu internetovú stránku.
Úvodom prosím sťažovateľa, aby prijal ospravedlnenie za negatívnu skúsenosť získanú v našej organizácii. Sťažnosti a negatívne pripomienky na prácu knižnice sú ojedinelé a bezodkladne sa riešia s vedúcou útvaru knižnično-informačných služieb, prípadne s riaditeľkou knižnice v zmysle Knižničného a výpožičného poriadku KŠK ĽŠ vo Zvolene, článok 3, ods. 3.6.
Ubezpečujem Vás, že vedenie knižnice sa nebráni prijímať návrhy, kritiky a sťažnosti zo strany používateľov. Naopak, aj k takémuto prístupu je ústretové. Upozornenie na nedostatky a ich následné riešenie smeruje k skvalitneniu služieb, k skvalitneniu práce s používateľom. S tým cieľom bol automatizovaný celý knižnično-informačný proces. Žiaľ, ľudský faktor je niekedy príčinou, ktorým sa neúmyselne spôsobia také situácie, aké popisuje sťažovateľ. Záverom dovoľte vysloviť presvedčenie, že tieto alebo im podobné situácie sa opakovať nebudú, že používateľ pochopí naše vyjadrenie a opäť nájde cestu do knižnice. V snahe odstrániť anonymitu v komunikácii knižnica - používateľ, bolo zavedenie menoviek všetkých zamestnancov, čo napomáha riešeniu konkrétnych problémov.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (834)51,93%
Nie (772)48,07%
Celkový počet hlasov: 1606

Koeficient inštitúcie/firmy: 60 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Krajská štátna knižnica, Zvolen: 0

Počet pochvál na: Krajská štátna knižnica, Zvolen: 0

Počet podnetov pre: Krajská štátna knižnica, Zvolen: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


gM1blRSoAY napísal(a) dňa 09.08.2016 o 07:38:56:
I really wish there were more arlictes like this on the web. http://ezrsrgpcx.com [url=http://rpjehbufgl.com]rpjehbufgl[/url] [link=http://dyknmqtmvfi.com]dyknmqtmvfi[/link]


ooV6pfQ9kyI napísal(a) dňa 08.08.2016 o 11:05:34:
It’s not common to discover a semi-pro through that you may a couple of faith in god. Known to man now, often unqstueionably loves displaying to some other people stop by of this make a difference. Just how fortuitous Certain of having immediately spotted a great remarkable post simply because this. Itrrrs individuals like you that will an honest impact current via theories these businesses discuss.


henywow napísal(a) dňa 24.03.2002 o 13:16:59:
Neviem ako sa moze niekto stazovat na kniznicu vo Zv. Myslim ze personal nie je az tak zly a vie kde co ma. To ze bolo Vam treba vybehnut po schodoch (ktorych je mimochodom asi 20) asi bolo len vo Vas prospech. Stazujete sa tu akoby ste Vy boli neomylny a bezchybny. Skuste sa radsej zamysliet aku hlupu a zbytocnu staznost ste sem napisali (to ze ste sa zdrzali asi o 5 minut dlhsie?). A este sa stazujte aj na clenske (60,-), skuste sa ist pozret hore do citarne kolko tam maju casopisov a mimochodom nie tych najlacnejsich. Ale to bude asi pre Vas tazke lebo treba vyslapat 20 schodov, vsak. Skuste sa zamysliet nad tym co je v dnesnej dobe clenske 60,-/rok a mozete si hoci aj kazdy den citat casopisi ktore stoja aj 100,-. Takze krajska kniynica len tak dalej.


napísal(a) dňa 25.08.2001 o 01:59:33:


Reklama