Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Tesco

Predmet: skúšanie tovaru

Text sťažnosti:
Včera (16.1.2001) som zašiel do Tesca v Bratislave na Kamennom námestí. Chcel som si kúpiť košeľu. Vybral som si, ale keďže bola očíslovaná ako 39-40 (ja nosím 39), chcel som si ju vyskúšať (košeľa nebola biela). Nemohol som však nájsť skúšobné kabínky a tak som sa spýtal pani pri pokladni. A to som nemal robiť. Oznámila mi, že košele sa neskúšajú, lebo sú očíslované. Nepomohlo ani vysvetľovanie, že ja nosím 39, a nie každá 39 sedí rovnako. Na to som dostal ešte "krajšiu" odpoveď: "Ak Vám nebude sedieť, je možné ju vymeniť." Tak som sa pekne poďakoval, odložil košeľu do regálu a odišiel. Jednoducho povedané Tesco stores nechce moje peniaze.

Odpoveď na sťažnosť:
Náš obchodný dom, ako je v povedomí známe, je samoobslužným obchodným domom. V priestoroch pre zákazníkov je umiestnených mnoho skúšobných kabín. Konkrétne na I. poschodí, kde sa zákazník pohyboval, je ich 21. Skúšať je dovolené všetko /na oddeleniach s textilným aj priemyselným tovarom/, o čo má zákazník záujem, počnúc vrchným ošatením a obuvou a končiac spodným prádlom. Dnes s odstupom času je ťažké skúmať a šetriť, kto dal zákazníkovi takú mylnú informáciu, ako uvádza vo svojej kritike. Samozrejme našim cieľom je, aby sa zákazník cítil v našom obchodnom dome príjemne, s radosťou realizovať svoje nákupy a s pocitom uspokojenia od nás odchádzal. Jednou vetou povedané, spokojný zákazník je u nás na prvom mieste. Za to, že takúto informáciu dostal sa samozrejme v mene našej spoločnosti Tesco stores a.s. ospravedlňujem.

Poznámka:
Prečo nie je možné košeľu vyskúšať priamo v predajni, ak ju je možné vrátiť aj po vyskúšaní doma?

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (895)51,64%
Nie (838)48,36%
Celkový počet hlasov: 1733

Koeficient inštitúcie/firmy: 248 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Tesco: 8
06.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - nekvalitný tovar
05.06.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - vratná fľaša
18.04.2001 Sťažnosť na Tesco - croissant
13.09.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - pokladničný blok
10.10.2001 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - melón
22.05.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - personál
06.06.2002 Sťažnosť na Tesco Odpoveď neobdržaná - slovenský návod
03.10.2002 Sťažnosť na Tesco - reklamácia

Počet pochvál na: Tesco: 0

Počet podnetov pre: Tesco: 3
20.08.2001 Podnet pre Tesco - informovanosť pracovníkov
25.09.2001 Podnet pre Tesco - správanie predavačov
10.12.2002 Podnet pre Tesco - platené WC

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama