Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Malí Františkáni, Bratislava

Predmet: neslušnosť čašníka

Text sťažnosti:
Rada by som všetkých informovala o incidente, ktorý sa mi stal pri návšteve reštaurácie Malí Františkáni. Mali sme tam zorganizovanú stretávku s tým, že samozrejme ľudia prichádzali aj neskôr, ako sme prišli my dvaja organizátori. Objednali sme si zo začiatku len kolu a víno, potom prichádzali aj ostatní ľudia, takže sa stalo, že ak čašník odišiel a prišiel, tak sa doobjednávalo čo je samozrejmé. Jeho reakcie typu práve som tu bol, že nebude chodiť stále k nám sme si zo začiatku nevšímali. Pravdepodobne usušil, že mu nerobíme takú tržbu, akú by si predstavoval a bez slova za nami prišiel a položil tabuľku Rezervácia na stôl s tým, že tento stôl je rezervovaný na 20.00, upozorňujem že bolo práve 19.45. Opýtali sme sa ho, že ak je stôl rezervovaný, tak snáď tá ceduľka by tam mala byť už skorej, alebo nás mal upozorniť, keď sme si za ten stôl sadali, že za dve hodiny bude rezervovaný. Jeho reakcia nás prekvapila: "Načo, veď aj tak pijete len Colu a vínečko". Ceduľku sme mu vrátili, že proste to neakceptujeme a zostaváme ďalej. Bolo nás okolo 8. Po tejto konfrontácií nás čašník absolútne ignoroval, keď sme si chceli niečo objednať. Najdlhšia čakacia doba, kým k nám prišiel, bola hodina. Jeho prístup bol nepredstaviteľne arogantný. Jedálny lístok nám doslova hodil na stôl a prišiel až po pol hodine, že čo chceme. Pri zaplatení sme si vypýtali osobitne účty za každého zvlášť, čo ho doslova nazlostilo, že nech si to rozpočítame osobitne. Keď sme si vypýtali knihu prianí a sťažností, tak nám ju vôbec nedal, nakoniec sme ju však sami našli. Jeho meno mi povedal až na 5. otázku. Chcela by som upozorniť všetkých, že s takýmto prístupom čašníka som sa teda ešte nikdy nestretla a naozaj to vrhá veľmi zlý tieň na celý podnik. Stalo sa to 13.1.2001 od 18:00 - 23.00. Čašník - pán DUBAJ, ak to je vôbec jeho skutočné meno.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 56 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Malí Františkáni, Bratislava: 1
04.07.2000 Sťažnosť na Malí Františkáni, Bratislava - neslušnosť čašníčky

Počet pochvál na: Malí Františkáni, Bratislava: 0

Počet podnetov pre: Malí Františkáni, Bratislava: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


mahuu napísal(a) dňa 26.11.2007 o 20:19:33:
veru ludia su niekdy strašne ale strašne arogantny čašnici by si zaslužili uctu a nie aby nejaky kkti na nich ešte nadavali a prehanali ich oni robia tuto robotu dobre ale ked niekdo otravuje pre picoviny tak sa absolutne necudujem a ja dubaja poznam je to dobry chalan tak asi tolko k tomu")


Erste napísal(a) dňa 16.12.2006 o 17:35:50:
Ubohý čašník......nečudo, že sa správal k neohladuplním ľuďom, ako ste vy, arogantne. Tiež by som nezniesla, keby ma niekto preháňal každých 5 min. pre 2dcl coly. Iste ste skupina, kt. dokáže utratiť až 200 Sk v jeden večer.


Reklama