Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Dopravný podnik, Bratislava

Predmet: autobus a automaty

Text sťažnosti:
Sťažnosti sú dve:
1. Dopravnému podniku dávam týmto na známosť, že za to, že ma nechali 20 minút čakať na zástavke v sychravom počasí a že som meškal do práce, prišli o 12 Sk. Dňa 6. 12. som čakal na zástavke Bosákova na linku č. 85 od 7:57 do 8:17. Nedošlo by k tomu, keby bol zabezpečený autobus v stanovenom čase 8:03. Nasledujúci však prišiel až o 8:17 miesto 8:15. Takže spoj bol evidentne vynechaný. Táto firma vlastne ušetrila za pohonnú hmotu a spolieha sa, že za to budú mať aj tak zaplatené. Aby som k takémuto precedensu zabránil aspoň svojou iniciatívou, z protestných dôvodov som si odmietol označiť cestovný lístok napriek tomu, že t.č. som bol nimi dobre zásobený. Tento čin priznávam, aj keď som sa t.č. s revízorom nestretol. Týmto vyzývam aj ostatných, ktorí sa neboja protestovať, aby tak konali, aby si táto firma uvedomila, že za stratu svojho výrobného faktora musia utrpieť aj peňažnú stratu tak, ako ostatné firmy na Slovensku a v celom svete. Tak, ako Dopravný podnik Bratislava a.s. si stanovil svoje interné predpisy, tak stanovujem aj ja svoje vlastné, ako zmluvu medzi spoločnosťou a zákazníkom, pokiaľ nežijeme v byrokracii.
2. Druhá sťažnosť sa týka automatov na cestovné lístky, konkrétne na zastávke Šustekova oproti Saleziánom. Som toho názoru, že onen automat iba na 12-korunové lístky je najstarší v Bratislave, je neustále upchatý a kradne mince, a to už niekoľko rokov. Raz bol premaľovaný, zrejme aby vyzeral ako nový. Pritom sa nebudem čudovať, keď niekto raz chytí do ruky krompáč a od zlosti ten automat rozmláti. Ďalší prípad toho, že za ušetrenie za výrobný prostriedok tzn. výmenu za nový, si táto firma nárokuje na stabilný príjem od zákazníkov podľa samozvaných predpisov, s ktorými nikto nesúhlasí. Chybný automat by MAL oprávňovať cestovať bez cestovného lístka, aby nedošlo k samovoľnému precedensu zo strany firmy. Chybný automat ešte neznamená, že cestujúci nie je ochotný si za cestu zaplatiť. Podobná situácia je so susediacim automatom, ktorý slúži na vydávanie 6-korunových lístkov a veľmi často je vypnutý. Ak je zapnutý, automat vydáva lístok typu 6Sk/30min. bez toho, aby bolo vopred stlačené tlačidlo na zľavnený lístok. Pochybujem, že prípadný revízor bude považovať tento lístok za platný, aj keď ho budem chcieť použiť iba na 10 min. S nasledujúcou otázkou budú určite súhlasiť všetci: Z koho peňazí sú platené automaty a jeho technici - údržbári? No, z pokút určite nie. Inak by boli v poriadku. Ešte skúste všetci porozmýšľať, či by táto sťažnosť uzrela svetlo sveta, keby po Bratislave premávala konkurencia.

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 24 (pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Dopravný podnik, Bratislava: 17
28.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - zastávka
27.06.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - trolejbus
20.08.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - nákup BID kupónu
17.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - autobus
21.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - systém spojov
03.05.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - fungovanie spojov
24.04.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - spoje
12.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - zdražovanie lístkov
04.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - odchod autobusu
02.01.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - dopravné spoje
07.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - autobus a automat
11.09.2001 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava - preprava bicykla
12.01.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - nové cestovné lístky
03.06.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - revízor
07.07.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - vynechanie spoja
11.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Sťažnosť vyriešená iba formálne - prekračovanie dovoleného počtu prepravovaných osôb
21.11.2002 Sťažnosť na Dopravný podnik, Bratislava Odpoveď neobdržaná - Vajnory-obchvat

Počet pochvál na: Dopravný podnik, Bratislava: 3
15.06.2001 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka 92
30.12.2000 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava - spoj
16.07.2002 Pochvala na Dopravný podnik, Bratislava -

Počet podnetov pre: Dopravný podnik, Bratislava: 2
04.09.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - autobusová linka
01.10.2001 Podnet pre Dopravný podnik, Bratislava - linky

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


si napísal(a) dňa 12.01.2002 o 20:44:57:
1. Vam sa este nepokazilo auto ? a tym ubohym autobusom sa to tiez stava...
2. na tych automatoch je uvedene aj telefonne cislo servisnej firmy (mikomat), ken nanho zavolate a nahlasite cislo automatu, ktory nefunguje, zvycajne ho relativne rychlo pridu pozriet.


Reklama