Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD

Predmet: porucha autobusu

Text sťažnosti:
6.10 2000 som sa s kolegom vybrala na cestu do Prahy. Zvolili sme autobusovú prepravu do cieľovej stanice. Na linku autobusu, Bratislava AS - Praha Florenc, s odchodom z Bratislavy o 9.15 a príchodom do Prahy 14.00, sme si zakúpili lístky priamo u vodiča. Dva lístky stáli spolu 600 Sk + 25 Sk za jednu batožinu. Výdavky na cestovné spolu činili 625 Sk. Autobusom sme sa odviezli až na hraničný priechod s Českou republikou. Tam, po odparkovaní autobusu, sme vodičom boli upozornení, že sa chvíľku zdržíme, kým porucha nebude opravená. Po viac ako 45minútach sme sa dozvedeli, že náš autobus už ďalej nepôjde. Nový v tú chvíľu štartoval z Bratislavy. Celkové meškanie do cieľovej stanice predstavovalo 150 minúť. Má cestujúci nárok na vrátenie cestovného, alebo vrátenie časti nákladov? A v prípade, že sa rozhodol, konať a nie nečinne čakať viac ako 2 hodiny na príchod nového autobusu v záujme stihnutia svojich pracovných povinností, ktoré ho v Prahe čakali, má nárok žiadať od prepravcu vrátenie peňazí?

Odpoveď na sťažnosť:
Žiaľ musíme konštatovať, že na medzinárodnej linke Bratislava - Praha došlo dňa 6.10.2000 k poruche autobusu na hraničnom priechode s Českou republikou. Vodič sa snažil autobus opraviť, ale žiaľ túto poruchu opraviť sám nemohol. Z toho dôvodu okamžite bolo z Bratislavy vyslané záložné vozidlo, aby boli cestujúci prepravení do cieľovej stanice Praha, AS Florenc. Vzhľadom na tieto skutočnosti došlo k meškaniu linky.
Pani sa vo svojej negatívnej kritike dotazuje, aký nárok na odškodnenie vzniká cestujúcemu z dôvodu meškania linky. V našom podniku okamžite reagujeme na všetky prípomienky a žiadosti, ktoré obdržíme od cestujúcej verejnosti. Stáva sa, že riešime aj náhrady cestovného z prípadného výrazného meškania spojov. Ku každému prípadu však pristupujeme individuálne, pretože okolnosti meškania môžu byť rôzne. V prípade pani Bodnerovej môžeme pristúpiť k čiastočnej kompenzácii nákladov na cestovné, uhradené našej spoločnosti. Prosíme, aby sa pani obrátila písomne na našu adresu.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (837)51,86%
Nie (777)48,14%
Celkový počet hlasov: 1614

Koeficient inštitúcie/firmy: 272 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD: 5
18.12.2000 Sťažnosť na SAD - zachádzanie autobusu
28.09.2000 Sťažnosť na SAD - cestovný poriadok
14.09.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - meškanie autobusu
25.09.2000 Sťažnosť na SAD - audiotextové informacie
24.08.2001 Sťažnosť na SAD - čakáreň

Počet pochvál na: SAD: 0

Počet podnetov pre: SAD: 1
25.10.2001 Podnet pre SAD - pokladňa

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Marek napísal(a) dňa 13.09.2016 o 07:41:25:
Dobre rano ako je mozne ze dna 13.9.2016 mal ist aytobus spoj na Zochovu chatu o 07-08 cakal som na zastavke do 07-30a autobus neisiel co som mal bit uz praci ako je toto mozne.


Reklama