Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovenská sporiteľňa

Predmet: pomalá práca

Text sťažnosti:
Dňa 31.7.2000 o 9:35 sme s manželkou navštívili pobočku Slovenskej sporiteľne na Nám. SNP (alebo je to už Horná ul.) v Banskej Bystrici, kde sme chceli realizovať určité operácie na vkladnej knižke. V sporiteľni je cca 8 pracovísk pre styk s klientom a pracovná doba začína o 8:00. V čase nášho príchodu sa v dvoch pracovalo, jedno bolo otvorené, ale nikto v ňom nebol a ďalšie boli zatvorené, hoci v niektorých sedeli pracovníčky. V priebehu nášho čakania zavrela pracovníčka aj jedno z dvoch, ktoré boli na začiatku otvorené. Keďže ľudí pribúdalo a prechádzala ma trpezlivosť, dovolil som si spýtať sa, prečo sa nikde nepracuje. Spŕška nezmyselných výhovoriek ma priviedla k požiadavke posťažovať sa vedúcemu. Ten na moje požiadanie prišiel (žiaľ nepredstavil sa mi, to ho asi ešte nenaučili) a na moju sťažnosť, že prečo sú všetky pracoviská zatvorené, resp. neobsadené mi odpovedal, že som rozčúlený a že sú dovolenky atď. Chcel by som teda vedenie Slovenskej sporiteľne upozorniť, že:
1. Som klient a mňa ani jeden z problémov, ktoré možno majú s dovolenkami vôbec nezaujímajú, presne tak ako nezaujímajú našich klientov problémy firmy, v ktorej pracujem.
2. Som dlhoročný klient Slovenskej sporiteľne, mám v nej dokonca aj svoj účet, ale žiaľ musím konštatovať, že to nie je prvý prípad mojej nespokojnosti s jej službami.
3. Väčšinou, keď som šiel za vedúcim pracovníkom a predniesol som mu moju sťažnosť, došlo s patričným ospravedlnením k okamžitej náprave. Pán vedúci sa mi mal v prvom rade ospravedlniť, ja som klient a nie on, a v druhom rade mal poslať pracovníčky k okienkam. Ony sa v konečnom dôsledku začali postupne trúsiť podaktoré aj s kávami v rukách. Mňa jeho komentáre naozaj nezaujímajú. Zaujíma ma len jedno, aby som bol rýchlo a kvalitne vybavený, tak ako je to samozrejmosťou v iných bankách. Dodatočne som zistil, že vo vkladnej knižke chýbajú podpisy pracovníčky, ktorá operácie vo vkladnej knižke vykonávala. Pripúšťam, že sa už nepodpisuje a v tom prípade sa ospravedlňujem za irelevantnú pripomienku. Avšak, ak tam tie podpisy majú byť, poraďte mi, čo mám robiť, pretože ja bývam v Bratislave.

Odpoveď na sťažnosť:
Na základe postúpenej sťažnosti pre nás anonymného klienta, ktorý dňa 31.7.2000 o 9:35 hod. navštívil našu pobočku, uvádzame nasledovné: Z operácií pokladničných denníkov sme zistili, že v uvedenom čase pracovalo v budove Slovenskej sporiteľne, a.s. na Námestí Š. Moyzesa 6 pracovníkov. Klientovi sa dotatočne ospravedlňujeme a oznamujeme, že vedúci bol upozornený na zásady profesionálneho správania sa v styku s klientami. Doporučujeme, aby sa klient v otázke zápisov vo vkladnej knižke obrátil písomne priamo na našu pobočku.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (865)53,53%
Nie (751)46,47%
Celkový počet hlasov: 1616

Koeficient inštitúcie/firmy: 378 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovenská sporiteľňa: 5
19.06.2001 Sťažnosť na Slovenská sporiteľňa - zákaz použitia mobilného telefónu
16.08.2000 Sťažnosť na Slovenská sporiteľňa - výplata vkladov
11.08.2000 Sťažnosť na Slovenská sporiteľňa - bankomat
22.05.2000 Sťažnosť na Slovenská sporiteľňa Odpoveď neobdržaná - peniaze z bankomatu
16.04.2002 Sťažnosť na Slovenská sporiteľňa - peniaze

Počet pochvál na: Slovenská sporiteľňa: 0

Počet podnetov pre: Slovenská sporiteľňa: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


copilot napísal(a) dňa 13.01.2007 o 01:15:06:
Som klientom tejto banky a bol som spokojný ked boli otvorené všetky okienka a na mňa sa usmievali pracovníčky a neboli žiadné rady...
Od kedy ich kupil zahraničný majiteť, tak usmievavé pracovničky prepustili a teraz maju otvorené 1 okienko pre klientov, kde sedí jedna pracovníčka strhaná od práce, neusmieva sa lebo za tu namahavú prácu nemá zaplatené, ale je rada že ma prácu, tak tam strávi svoj celý život...
A mi klienti musíme len čakať v rade a trpieť...šetria na zamestnancoch a zisky maju...chudak zamestnanci...


Reklama