Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Slovenská obchodná inšpekcia

Predmet: sťažnosť

Text sťažnosti:
Koncom apríla som podaval podnet na SOI na prešetrenie skutočnosti že slovenské telekomunikácie majú na svojich automatoch klamnú informáciu o tom, že volania na čisla 120 a 121 sú zadarmo. Do dnešných dní som nedostal ani odpoveď ani tieto informácie z automatov nezmyzli!!! Rád
by som vedel kto už sa má zastať spotrebiťela keď nie obchodná inšpekcia... svoje udaje aj podnet som korektne nahlasil zotpovednemu pracovnikovy odboru ochrany spotrebitela... Dátum: 28.4.2001
Mohli by ste takisto kontaktovať telecom pretože mňa povodili po 4 telefonnych číslach a zotpovedný sa nenašiel...tieto nalepky by už vážne mohli odstrániť a trvám na tom aby mi vrátili mojich 5 Sk z telefonnej karty...

Odpoveď na sťažnosť:
Prešetril som Vašu sťažnosť, ktorej obsahom je neodpovedanie na Váš podnet nahlásený Slovenskej obchodnej inšpekcií dňa 28.4.2001.
Kontrolou bolo zistené, že žiadnemu odbornému a kompetentnému pracovníkovi ústredného ani krajského inšpektorátu SOI podnet na klamlivé informácie na telefónnych automatoch nebol nahlásený. Deň 28.4.2001 pripadol na sobotu, kedy je pre pracoviská SOI deň
pracovného pokoja, takže osobný, prípadne telefonický kontakt so SOI v ten deň nebol možný. Pre uvedené skutočnosti Vašu sťažnosť považujem za neopodstatnenú. Vzhľadom na to, že v sťažnosti ste neuviedli konkrétny telefónny automat, na ktorom je uvedená klamlivá informácia,
inšpektori SOI náhodným výberom prekontrolovali 20 telefónnych automatov. Na žiadnom z nich nebola uvedená informácia o bezplatnom použití telefónnych čísiel 120 a 121. Podľa údajov poskytnutých Slovenskými telekomunikáciami, na telefónnych automatoch krátky čas
boli infomácie o bezplatnom používaní čísiel 120 a 121. Pre ich časté zneužívanie (najmä deťmi), bolo pristúpené k spoplatňovaniu týchto hovorov. Oznamy boli odstránené. Pracovníčka Slovenských telekomunikácií pripustila, že v areáloch, resp. v blízkosti nemocníc sa mohlo stať, že oznam nebol odstránený.

Poznámka:
Zaujímalo by nás, ktorý telefónny automat bol schopný pri cene 3 Sk za
impulz odobrať pánovi sťaqžovateľovi 5 korún z jeho karty... (viď jeho
poznámka)

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (903)52,05%
Nie (832)47,95%
Celkový počet hlasov: 1735

Koeficient inštitúcie/firmy: 69 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Slovenská obchodná inšpekcia: 0

Počet pochvál na: Slovenská obchodná inšpekcia: 0

Počet podnetov pre: Slovenská obchodná inšpekcia: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


9BAF8fVzs1 napísal(a) dňa 07.07.2015 o 17:02:18:
Your post has moved the debate fodawrr. Thanks for sharing! http://yfxombajhx.com [url=http://vtejoaajuyg.com]vtejoaajuyg[/url] [link=http://zerpds.com]zerpds[/link]


0xeTj2yhpwI napísal(a) dňa 05.07.2015 o 22:29:51:
This is the perfect way to break down this <a href="http://cqnaqrh.com">initomarfon.</a>


6Lf7Cn2Oix napísal(a) dňa 03.07.2015 o 19:02:07:
Holy <a href="http://rnueifvybq.com">cocisne</a> data batman. Lol!


Ji7cCIrgIxgR napísal(a) dňa 02.07.2015 o 06:24:04:
You get a lot of respect from me for writing these helpful arseclit.


Sisa napísal(a) dňa 27.12.2007 o 11:09:53:
Mi sme kupili Domace kino v cene 17899sk.Ma za sebov 5 reklamačných opráv chcela som ho vratiť teda odstupiť od kupnej zmluvy.Vedenie firmy OKAY si nas začalo pohadzovať ako horuci zemiak.Vyhýbaju sa nám.Ako mám v tomto pripade postupovať.


Miska napísal(a) dňa 09.06.2007 o 15:15:54:
Koncom októbra sme v predajni Metro kúpili DVD prehrávač. Odvtedy bolo už dvakrát reklamované a v obidvoch prípadoch s rovnakou chybou. Teraz sa chyba opäť vyskytla a ideme ho reklamovať. Doteraz nám ho vždy opravili a vrátili. Chcela by som sa opýtať, môžeme pri tretej reklamácií požadovať vrátenie peňazí?


lenusik86 napísal(a) dňa 12.02.2007 o 19:15:09:
Chcela by som upozorniť na Zlatníctvo Majstra Ľudovíta na Hlavnej ul. v Košiciach, kde pracuje jedna veľmi "šikovná" pani. Pokiaľ zistí, že ide o nového zákazníka, al. ked rodič pošle len dieta, vyberie peniaze za opravu al. iné služby vopred a dá Vám paragón, kde je síce dole pečiatka NEVYPLATENÉ, ale káže vám si to nevšímať..lenže potom ked si prídete po šperk, pýta si opäť tú istú čiastku,kt. ste vyplatili a vy sa namáte čím obrániť..


Michaela napísal(a) dňa 21.01.2007 o 17:26:09:
Dobrý den,chcem sa informovať.Mám pocitac z firmy Dezet,Kamenná ulica 11,010 01,Žilina.Chcela som ho reklamovat v danej firme,za ucelom opravy-vypínal sa sám,nenapaloval mi DVD,CD a pod.Pracovník firmy mi oznamil že posle niekoho nech sa na to pozrie,ale na moje pocudovanie prisiel moj sused ktorý vo firme nepracuje.ako mám dalej postupovat,ked mi ho nechcu zobrat na reklamaciu,dakujem Zelinova.


SUBALLY Dušan napísal(a) dňa 04.01.2007 o 10:36:38:
Ak chcem podať sťažnosť napr. na predaj pokazeného mäsa a ko to mám spraviť, keď v Nitre sa naoboch číslach sa ozýva FAX. Ak chce občan upozorniť na predaj pokazeného mäsa . tak pokiaľv zastihne Vašich kompetentných pracovníkov, tak ho predajca dávno predá.


Goofy napísal(a) dňa 09.01.2006 o 19:21:07:
Tu pekne pisu, ako so SOI komunikovat k uspechu http://pocitace.sme.sk/c/2538290/Naucte-sa-komunikovat-s-SOI-elektronicky.html


Reklama