Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: ŽSR

Predmet: spešnina

Text sťažnosti:
ZSR donedavna ponukali velmi dobru sluzbu pre sukromne osoby, a to poslanie balika ako spesniny. Bolo to rychle, spolahlive a pritom cenovo dostupne. Za balik prepraveny zo Sniny do BA vo vahe asi 7 kg bola cena asi 40 Sk (nepamatam si to presne). Ak bol balik podany poobede, rano na druhy den bol v Bratislave (bol prepraveny nocnym rychlikom) - rychlost, to bola hlavna vyhoda tohoto systemu. Po vcerajsku som vsak uplne znechuteny. 27.09.2000 v poobednajsich hodinach bol v Snine podany balik, oznaceny "Potraviny". Prvou zmenou bolo, ze namiesto 50 Sk stala preprava viac ako 100 Sk, a druhou zmenou bolo to, ze balik dosiel do Bratislavy 28.09 nie v rannych, ale az vo vecernych hodinach. Pri telefonickom zistovani informacii mi bolo pracovnickou ZSR Snina (bohuzial, meno som nezachytil) oznamene, ze tuto sluzbu uz nezabezpecuju priamo ZSR, ale niekto iny. ZSR iba prijima baliky na prepravu a po prepraveni ich odovzda. Ja sa pytam (ak je to pravda)- preco ? Ved tym, ze sa do prepravneho retazca vsunie dalsi prostrednik, nutne stupne cena pre koncoveho odberatela a ak sa zaroven nezvysi uroven sluzieb (to po tejto skusenosti nemozem povedat), sluzba musi nutne skrachovat (za tu istu sumu poslem ten balik aj postou a dovezu mi ho az domov). Alebo je to zamer ? Ak to nie je pravda, ako je mozne taketo zdrzanie (minimalne 12 hodin), ked podla tvrdenia ZSR sa baliky oznacene "Potraviny" prepravuju prednostne ? Dalsia vec, ktora sa mi zda nie celkom v poriadku. Ak chcete podat spesninu v Bratislave, musite si najprv kupit prazdne tlacivo za 5 Sk. Ak ho pokazite, stoji to dalsie peniaze. Nie je to zneuzivanie monopolu?

Odpoveď na sťažnosť:
Neobdržaná

Koeficient inštitúcie/firmy: 396 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: ŽSR: 8
10.04.2001 Sťažnosť na ŽSR - spojenie
16.03.2001 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - kúrenie
15.09.2000 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená iba formálne - preplatenie lístka
04.08.2000 Sťažnosť na ŽSR - zástavka InterCity v Trenčíne
14.05.2001 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená iba formálne - kilometrická vzdialenosť
06.09.2001 Sťažnosť na ŽSR Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - lístok
06.11.2001 Sťažnosť na ŽSR Odpoveď neobdržaná - poistenie prepravy tovaru
05.01.2002 Sťažnosť na ŽSR Odpoveď neobdržaná - fajčenie vo vozňoch IC

Počet pochvál na: ŽSR: 0

Počet podnetov pre: ŽSR: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Q8Lo2ipTyc napísal(a) dňa 10.04.2017 o 03:31:05:
durable good suppliers are the most annoying things ever. at least mine is. sucks to be low and not be low – I just eat stuff, maybe figure out where it’s okay to eat something when yo#r&8217;ue not yet low… or dexcom. I should really wear mine more often.


9vQwfpFKp napísal(a) dňa 03.07.2015 o 13:53:14:
The exsrteipe shines through. Thanks for taking the time to answer.


Jana Králiková napísal(a) dňa 28.11.2007 o 19:22:22:
Tak isto sa sťažujem na to, že vraj sa nedá poslať spešnina, kúpila som dcérke v Ba kočík pre dieťa,a keďže ona žije v LC, potrebujem nájsť spôsob, ako by som ho doručila, som úplne bezradná. Dcérka je invalidná dôchodkyňa a čoskoro porodí, pravdepodobne budú musieť vyvolať pôrod, a keďže má málo prostriedkov tak som sa rozhodla, že jej ten kočík kúpim, prosím pomôžte mi. Ďakujem za pochopenie.Jana Králiková


napísal(a) dňa 24.08.2001 o 20:01:02:
No problem, UPS vam zasielku prepravy hned. a stoji to slabych 500,Sk


Reklama