Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD

Predmet: cestovný poriadok

Text sťažnosti:
Chcela by som sa postazovat na SAD. Uz nejaky cas sa snazim zistit si informacie o odchode autobusov, ked niekde cestujem, avsak internetovou cestou sa mi to nedari, kedze uz dlhsi cas je stranka www.emtest.sk nefunkcna. Najdete tam len tento odkaz: Z rozhodnutia majiteľa stránky je informačný systém dočasne zastavený. Neviem kto je majitelom stranky, priznam sa, ze ma to ani nezaujima. V dnesnom svete internetu si myslim, ze je obrovska hanba aby institucia, ako je SAD nemala Cestovne poriadky na internete pristupne vsetkym obcanom a aby ste si za informacie museli platit audiotexovou linkou. A to nehovorim o pristupe pracovnicky, ktora sedi v okienku INFORMACIE.

Odpoveď na sťažnosť:
Elektronický program ABUS, s ktorým v informáciách pracujeme, obsahuje údaje o spojoch v rámci celej SR. Údaje o všetkých zmenách dopravcov v autobusovej doprave spracováva vo svojej databanke fy. INPROP Žilina, ktorá je aj majiteľom softwéru. Pretože iní dopravcovia nie sú schopní dodržať určené termíny dodania zmien na svojich linkách a z rôznych príčin menia cestovné poriadky počas ich platnosti, tvorca elektronického informačného programu (ABUS) a ani dopravca SAD Bratislava š.p., na ktorého ste sa so svojou správou o sťažnosti obrátili, nie sú v súčasnosti schopní ručiť za jeho aktuálnosť pre potrebu INTERNETU.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (861)51,99%
Nie (795)48,01%
Celkový počet hlasov: 1656

Koeficient inštitúcie/firmy: 276 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD: 5
18.12.2000 Sťažnosť na SAD - zachádzanie autobusu
22.11.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - porucha autobusu
14.09.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - meškanie autobusu
25.09.2000 Sťažnosť na SAD - audiotextové informacie
24.08.2001 Sťažnosť na SAD - čakáreň

Počet pochvál na: SAD: 0

Počet podnetov pre: SAD: 1
25.10.2001 Podnet pre SAD - pokladňa

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Buki napísal(a) dňa 15.06.2002 o 16:40:07:
Odpoveď je bohapustá výhovorka. Keď môže mať SAD Rimavská Sobota perfektnú www-stránku s odchodmi autobusov i komplet cestovnými poriadkami (viď http://www.sadrs.sk/), a podobne aj SAD BB (http://www.isternet.sk/bbds/), SAD KN (http://www.sadkomarno.sk/), a SAD Trenčín (http://www.sadtn.sk/indframe.html), PATRILO BY SA podobne aj SAD Bratislava (aspoň tie linky, čo má v okruhu svojej pôsobnosti). Typická Blava - špina, neporiadok, HANBA.


Reklama