Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Kenvelo

Predmet: nekvalitné tričko

Text sťažnosti:
Raz po mojej výplate, som sa rozhodol kúpiť si konečne vo firme Kenvelo poriadné a kvalitné tričko. Čo na tom, že stálo "iba" 490 Sk,-. V podstate jedno z najlacnejších. Ale asi to bola ta chyba. Bohužiaľ v prítmí obchodu som si nevšimol nerozžehlitelný puk na jeho zadnej časti. Tak či tak som si neskôr myslel a utešoval sa, že po praní a žehlení sa to stratí. Bohužiaľ sa tak nestalo. Čo však bolo najhoršie na tom sivom tričku boli inofarebné pásy, ktoré objavila matka až pri praní. Tak som sa rozhodol pre reklamáciu, veď som to kupoval v renomovanej predajni a bol to značkový tovar. Tušil som však, že predavačky sa budú vyhovárať na to, že tričko bolo prané. A mal som pravdu. Akonáhle som sa k tomu priznal reklamácia bola zamietnutá s tým, že moja matka nevie prať. Ktovie, ako by reagovala, keby tam bola. Matka, ktorá vychovala tri deti, vraj nevie prať... Je jasné, že táto firma si u mňa image sotva zlepší, nech by už robila čokoľvek. Myslím, že svoju šancu prepásla. Je mi jasné aj to, že im je to jedno, veď som len obyčajný, trápny a chudobný zákazník, ktorý u nich kupoval jedno lacné tričko. Ale nemalo by im byť jedno to, že moju skúsenosť odovzdávam ďalším ľuďom. A robím to veľmi rád, pretože je to moja jediná šanca ako sa im oplatiť za ich kvalitný tovar a milé služby zákazníkom. Dobrý chýr letí ďaleko, ale zlý, ešte ďalej. Takže pozdravujem pána šéfa a jeho milé predavačky.
P.S. Ľudia, aj Vy sa cítite tak previnilo, alebo ako zlodej, keď chcete niečo nekvalitné reklamovať? Kedy sa to zmení u nás? Alebo zostaneme stále pri kapitalistických cenách a socialistických manierach?

Odpoveď na sťažnosť:
Všetky určené výrobky (vrátane tričiek), ktoré predávame v našich obchodných prevádzkach sú testované vo VUTCH - Chemitex, spol.s.r.o, Žilina v zmysle požiadaviek na zhodu vlastnosti uvedeného typu výrobku s technickými požiadavkami ustanovenými nariadením vlády SR č.400/1999 Zb. z 22.12.1999 / Certifikát č.00710/119/1/2000 /. Reklamácie, ktoré v našich obchodných prevádzkach zákazníci uplatňujú, vybavujeme v zmysle zákona a v zákonom stanovenej lehote. Naším prvoradým cieľom je spokojnosť zákazníkov, preto veríme, že sa podobné prípady nebudú v budúcnosti opakovať.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (864)46,18%
Nie (1007)53,82%
Celkový počet hlasov: 1871

Koeficient inštitúcie/firmy: -148 (veľmi negatívny)
Počet ďalších sťažností na: Kenvelo: 0

Počet pochvál na: Kenvelo: 0

Počet podnetov pre: Kenvelo: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Peter Bielik napísal(a) dňa 29.12.2007 o 13:39:27:
Predavajuci je povinny upozornit zakaznika teda kupujuceho ze dany tovar je nekvalitny alebo ma vyrobnu chybu. Pokial tak neurobil kupujuci moze pri reklamaci, pri prvej reklamaci ziadat peniaze alebo opravu ale zamietnut. Podla coho zamietli ze nevhodne pranie a ako to moze ohodnotit len obycajna predavacka? niekedy sa treba viac byt o svoju pravdu a nie nariekat ze chudobny zakaznik alebo osocovat firmu. Ved aj predavacky su ludia, len sa snazia vyhoviet majitelovi...Ale ziadny majitel a ani firma nemoze konat proti zakonu. bola chyba tovar prat ked sa najde chyba treba ist za tym, ked sa perie tak jasne ze vinu budu dokazovat kupujucemu. Takze ludia ked reklamovat co najskor.


Ludka napísal(a) dňa 10.12.2007 o 11:12:14:
Ja nakupujem v Kenvele uz dost dlho a vsetky veci mi drzia,a vobec sa nerozpadavaju,zalezi aj na tom kde a ako ich nosite,a ak je vyrobok chybny treba to nahlasit hned v predajni,a kto si nedava pozor,je to jeho chyba...nikto ho nenuti to kupit poskodene..


Gitus napísal(a) dňa 22.10.2007 o 12:56:55:
Môj syn si kúpil v predajni Kenvelo v centre Európa Banská Bystrica nohavice, ktoré reklamoval. S tak ochotným prístupom a rýchle vybavenou reklamáciou s ospravedlňujúcim listom sme sa ešte nestretli. Bodaj by tak všetky obchody pristupovali k reklamáciám.


napísal(a) dňa 01.10.2007 o 17:21:06:
Tiež si myslím že Kenvelo aj Teranova sú o ničom. Raz sa vec vyperie a môžem s tým doma zmývať podlahu.Nie raz som sa už na tom popálila v myšlienke že už sa to nestane a tá vec vydrží aspoň 1 sezónu. Nevydrží! A niektoré tie veci nie sú fakt lacné, takže radšej si korunku priplatiť a kúpiť vec kvalitnejšiu ako lacnú a na 1 použitie.Tie veci určite šijú chudobné čínske detičky za pár koruniek a tu tomu urobia reklamu a predajú to za 100 násobok.Preto si to môžu potom dovoliť predať so 70% zľavou a ešte na tom stále zarobia.Mňa už veru neoblbnú.


alyah napísal(a) dňa 17.08.2006 o 12:08:39:
inak ako je to možné že aj v terranove (terrashit) aj v Kenvele (nemele) sa robia teké cenové akcie že napr. tričko čo stojí niekedy aj 900,-Sk zrazu počas výpredaja stojí aj 200,-SK???? Vysvetlí mi potom niekto za aké ceny nakupujú od výrobcu?


jozef napísal(a) dňa 29.07.2002 o 09:42:55:
Vážení Kenvelo-via,
netuším teda čo ste vy za firmu, ale pokiaľ viem, začínali ste ako partia mladých na obchodnej, kde ste predávali tovar v krabiciach. Potom, ked ste už dobre zarobili, premenovali ste sa na Himis jeans, alebo niečo podobne a otvorili seriu predajni na Slovensku. Postupne ste expandovali aj do inych krajin. Dnes sa volate Kenvelo, co nieco urcite znamena v reci, odkial pochadzate, myslim ano-nie, alebo nieco podobne. Aj´ja som zidovskej narodnosti a poviem vam jednu vec, predavate vrcholne nekvalitne veci, zdierate vlastnych zamestnancov, davate im robit nezmyselne ulohy, zakaznik ja dobry pokila si zaplati.Akonahle sa vrati s reklamaciiou, je to posledne co moze byt. To, ze tovar straca zaruku po vyprani je absurdne. Takze pana manazer vacne so sluchatkom na uchu, trosku sa zamysli nad svojou manazerskou cinnostou. Ved malokto vie, ze odkial su tie veci a akeho su povodu. Nebudem nic hovorit len to, ze na Mileticke kupite niekedy to iste, ale omnoho lacnejsie. Okrem ineho pozdravujem aj terranovu.


Murka napísal(a) dňa 31.08.2001 o 14:13:57:
Bohužiaľ, ale s takou "renomovanou" firmou mám zlé skúsenosti aj ja. Som veľmi zvedavá, dokedy im to takto vydrží odbíjať zákazníkov??????


Reklama