Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: SAD

Predmet: meškanie autobusu

Text sťažnosti:
Dňa 29.7.2000 som cestoval s mojimi synmi pravidelnou linkou SAD z Bratislavy do Banskej Bystrice s odchodom z Bratislavy o 9:15. Už odchod z Bratislavy bol oneskorený. (Môj lístok bol vydaný 9:17.27 a to sme nastupovali medzi prvými nemiestenkovými. Do Banskej Bystrice sme prišli s meškaním min. 10 minút, čo stačilo na to, aby nám odišiel prípojný vlak. Toto nám prinieslo zvýšené náklady na náhradnú dopravu, keďže sme museliu byť na danom mieste v stanovenú dobu. Na moju otázku vodičovi (podľa cest. lístka to bol p.Igor Chrappa) prečo sme išli tak pomaly a meškali, keď cesty boli voľné, tak mi namiesto aspoň ospravedlnenia oznámil, že mu zakázali chodiť rýchlejšie. Keď som mu oznámil, že kvôli tomu nám odišiel prípoj, len sucho skonštatoval: "To je váš problém, môžete sa sťažovať." Tak sa teda sťažujem a dúfam, že zároveň dostanem odpoveď aj na otázku, prečo vodiči SAD priam až chorobne pristavujú autobusy viac-menej tesne pred pravidelným odchodom alebo v časovom predstihu, ktorý je takmer vždy nedostatočný.

Odpoveď na sťažnosť:
K sťažnosti, ktorú sme od Vás obdržali na meškanie spoja s odchodom o 9,15 hod z Bratislavy do Banskej Bystrice zaujímame nasledovné stanovisko: Berieme na vedomie pripomienku cestujúceho, že manipulačný čas pred odchodom spoja nie je v súčasnosti dostačujúci. S týmto problémom sa budeme okamžite zaoberať a príjmeme také opatrenia, aby nedochádzalo k meškanie spoja už z východzej zastávky. Ospravedlňujeme sa sťažovateľovi za nepríjemnosti, ktoré mu vznikli z titulu meškania spoja.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (898)50,76%
Nie (871)49,24%
Celkový počet hlasov: 1769

Koeficient inštitúcie/firmy: 272 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: SAD: 5
18.12.2000 Sťažnosť na SAD - zachádzanie autobusu
22.11.2000 Sťažnosť na SAD Sťažnosť vyriešená veľmi dobre - porucha autobusu
28.09.2000 Sťažnosť na SAD - cestovný poriadok
25.09.2000 Sťažnosť na SAD - audiotextové informacie
24.08.2001 Sťažnosť na SAD - čakáreň

Počet pochvál na: SAD: 0

Počet podnetov pre: SAD: 1
25.10.2001 Podnet pre SAD - pokladňa

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama