Sťažnosti.sk - sťažuj sa, kritizuj, nadávaj... (a chváľ!)

Podaj sťažnosť
Archív sťažností
Prehľad zákonov
Ankety
O projekte
Kontakt
>>> späť na hlavnú stránku

Rebríčky firiem rebríčky firiem

Anketa
Nebeží žiadna anketa.

Sťažnosť
na: Malí Františkáni, Bratislava

Predmet: neslušnosť čašníčky

Text sťažnosti:
Chcel by som citatelov oboznamit so zazitkom, ktory som mal 12.7. vo vinarni u Malych Frantiskanov v Bratislave. Stretavam sa tu v pripade nepriazniveho pocasia s internetovymi priatelmi. Spominanu stredu som neprisiel nacas a zabava bezala v plnom prude. Kedze som nevidel obsluhu, isiel som si objednat k pultu. Pri mojej objednavke prisla casnicka a spytala sa ma, ci som od toho a toho stolu. Po mojej kladnej odpovedi povedala, ze ten stol neobsluhuje lebo "spravate sa tam ako zvery". Nepomohol ani argument, ze som prave prisiel. Proste sa rozhodla, ze urcitu skupinu ludi nebude obsluhovat. Zostal som zarazeny nad svojvolou casnicky a vypytal som si veduceho. Samozrejme nebol pritomny. Povedali, ze ho zavolaju ale nech tu neprekazam, ked nanho budem cakat. Uz z toho mi bolo jasne, ze by som mohol cakat do "aleluja". Rozhodol som sa, ze uz im nebudem prekazat vobec a podnik som opustil s tym, ze viac sa tu ani neukazem. Nie je to totiz prvy raz co som sa stretol s neochotou a drzostou personalu. Myslim, ze na toto je len jeden liek a to je tvrda konkurencia, ked budu musiet bojovat o zakaznika. Zatial to ale bohuzial vyzera tak, ze zakaznik musi bojovat. Preto som sa aj rozhodol napisat tuto poznamku ako varovanie pre ostatnych.

Odpoveď na sťažnosť:
V rámci telefonického rozhovoru Mali Františkáni pripustili možnosť, že daný incident sa u nich naozaj odohral a zároveň sa ctenému zákazníkovi ospravedlňujú. Ubezpečili ma, že spomínaná čašníčka už u nich nepracuje. Pre vysvetlenie uviedli, že v dnešnej dobe je naozaj veľký problém zohnať schopného čašníka/čašníčku. Nemá to však slúžiť ako ospravedlnenie. Radi by upovedomili svojich zákazníkov, že ako jeden z mala "podnikov" majú Knihu prianí a sťažností. Taktiež tvrdili, že na každú sťažnosť odpovedajú do 24 hodín, čiže ak nie je prítomný vedúci, v pokoji sa môžete obrátiť na Knihu.

Anketa: Zdá sa vám reakcia dotknutej inštitúcie/firmy postačujúca?
Áno (810)49,60%
Nie (823)50,40%
Celkový počet hlasov: 1633

Koeficient inštitúcie/firmy: 57 (veľmi pozitívny)
Počet ďalších sťažností na: Malí Františkáni, Bratislava: 1
01.02.2001 Sťažnosť na Malí Františkáni, Bratislava Odpoveď neobdržaná - neslušnosť čašníka

Počet pochvál na: Malí Františkáni, Bratislava: 0

Počet podnetov pre: Malí Františkáni, Bratislava: 0

Diskusia:
Pridaj komentár ku sťažnosti...


Reklama